O My Luve's like a red, red rose,
That's newly sprung in June;
O My Luve's like the melodie
That's sweetly played in tune.
As fair art thou, my bonnie lass,
So deep in luve am I;
And I will luve thee still, my dear,
Till a’ the seas gang dry.
Till a’ the seas gang dry, my dear,
And the rocks melt wi’ the sun;
O I will love thee still, my dear,
While the sands o’ life shall run.
And fare thee weel, my only luve,
And fare thee weel awhile!
And I will come again, my luve,
Though it were ten thousand mile.
http://www3.pak.org/gupshup/smilies/flower1.gif
Poetry is a good way to express ur feelings and thoughts…right…
Very nice and beautiful
http://www3.pak.org/gupshup/smilies/flower1.gif
Thanx for sharing
http://www3.pak.org/gupshup/smilies/smile.gif
Have you heard that song?
Mein shair to naheen
magar aye haseen,
jab se dekha
mein ne tujh ko
mujh ko
shairee aa gayee
To be a poet/poetess you need to…
http://www3.pak.org/gupshup/smilies/wink.gif
Originally posted by Perfectionist:
** Have you heard that song?
Mein shair to naheen
magar aye haseen,
jab se dekha
mein ne tujh ko
mujh ko
shairee aa gayee
To be a poet/poetess you need to…
http://www3.pak.org/gupshup/smilies/wink.gif
**
ummmm … yeah may be you are right somewhere
http://www3.pak.org/gupshup/smilies/wink.gif
lekin yeh bara mushkil kaam hai jis k liay waqt nahin hai
http://www3.pak.org/gupshup/smilies/biggrin.gif
is liay i prefer reading poetry
http://www3.pak.org/gupshup/smilies/smile.gif