No tital *:(*

u people only make fun of others nothing else

Re: No tital :frowning:

I cant figure out what you are trying to say.
Part of me wants to say “OYE tumhara pait kharab hay - carmeena khao”
BUT then I wonder maybe something happened to you :halo:
So I would just say “Sabr karoo yar - Subb theek ho jaiey gaa - Insha Allah” :flower1:

:chai:

Re: No tital :(

lakin imtyhan app ki berdasht say bahir nahi ho ga

or Allah ka imtyhan laina sirf unhe bandoo kay sath hota hay jin ko Allah apnay say qareeb kerna chahta hay

humaray sath flodding kerain or Ghum ko is main baha dain !
keeo smiling

Re: No tital :frowning:

wow this thread should be nominated 4 best thread title

www.dictionary.com
check ur spelling of the thread it title not tital

Re: No tital :(

Allah kheyr kerey ga, hum sub milker doowa kerey gey.

Re: No tital :frowning:

:confused: what happened?

Re: No tital :(

idher bhe wahi gila.... kya howa hai... kuch ty dasso...