New Buildings at My Neighbourhood

Took these Few days back in Shahre Naw Kabul :slight_smile:

[thumb=H]AnsariBldng_6596282.JPG[/thumb]

If You ppl remember few months back a Huge Explossion in Kabul, that was Just Close to /\ Building. The Area is Called… Char Rahi-e-Ansari. Lots of UN offices and Guest houses there.

[thumb=H]HajiYaqoobBldng_6596282.JPG[/thumb]

/\ is Just in front of HABIB BANK, the area is called… Char Rahi-e-Haji Yaqoob.

Both Buildings are almost 400 Meters away from Each other.

:wave:

wow nice buildings

i m happy 2 see such type of construction in Aghanistan

:blush:

Ye… Well said… And… NOw I hope AFGHANISTAN will Grow… The New Govt and Cabinet is good. :slight_smile:

Nice buildings :halo:… post some pics of afghan kids n gals plz plz plz

Galz ka tou Promise naheeN kar sakta coz.. I dont want to Get Beaten :rolleyes:

HaaN Kids Ki kardoonga :smiley:

:rotfl: daar gaya … abey dekh koon tujh say farmahish kar rahi hai .. agar mera say karti tou mein tou Muala Omer ki bhi pix lay ata :wink:

JONO.. jis ne Farmaish kari hay… Wo already Meray se FALL IN LOVE hay.. tou kia Zarooray hay uskay liye Risk lenay ki :wink:

achaaaaaaaaaaaaa … tab hi dosri thread mein bhai bahi bol rahi hai …

Mein nay tou teray liay choor di thi :innocent:

par jab jab woh tujhey bhai likhti hai … tab tab mera dil udas hot hai ( :blush: hota hai actually )

golden n sinner bhai yeh lo anday khalo :flower2: :flower2:..

Oyar… Wo tou Duna walooN ke samnay aisay bolti hay na… O yar..
Mashriqi LaRki hay na.. ThoRi buhut Sharam hay na uss maiN :blush:

And.. Tum uss se dooor hi raho okie.. and.. Usay Bhabi Ki nazar se dekho… :snooty:

Hamrai Zubaan maiN inhaiN ANDAY naheeN PHooool kehtay haiN… :smack2:

acha … bhai hi kahna tha .. chachu , mamu and blah blah nahi kah sagti thi ?

ahaan mein janta hoon Mashriqi larkiyan :stuck_out_tongue:

door rhana bara mushkil hai smajha kar na …

Sandy ] yeh lafz bhai mujh par koi asar hi nahi kartay … thx 4m such a nice phool … dekh beta abhi phool tou mil gaya hai GS … agay agay dekh hota hai kiya ..

wasay agar aik angle say dekhain tou yeh ANDAY hi hain woh bhi fried …

dekh beta she is so nice wid me … abhi say breakfast daynay ki addat dal rahi hai :wink:

Jano… tum ko Ijazat hay… :smiley:

LOL @ Fried AnDa :k:

hey janu teri ijazat filhaal nahi chahey … woh teen bar qabool hai bol day bass … wasay don’t worry u & JANWAR will be witness …

Fried Anda Kahna hai .. teri bhabhi nay banaya hai :wink:

[QUOTE]
*Originally posted by Sinner: *

hey janu teri ijazat filhaal nahi chahey ... woh teen bar qabool hai bol day bass ... wasay don't worry u & JANWAR will be witness ...

Fried Anda Kahna hai .. teri bhabhi nay banaya hai ;)
[/QUOTE]

Meri naheeN.. Tumhari Bhabi ne banay hay :D

chal maan layta hoon :salute: … Par koon si wali :konfused: … hey xcept Sandy she is ur bhabhi 4m now on :wink:

Jee NaheeeN… Sandy is Ur Bhabi … Tou abhi Bach hay.. U will find another… Tumhari kafi umar paRI hay… jabke I am already late.. :bummer:

So.. Bas.. I cant Loose my Last Chance :smiley:

okay bhai as u wish … and if Sandy say so then …

Otherwise u know I m Sinner :wink:

oh wow...i always thought u lived in some sorta desert...with no perfect buildings..ni lifestyle..or u can say..ajeeb weeran si jaga..where all u can see is destruction..blah blah...but here in these pictures it looks like the country or atleast the city is moving towards something positive..!!

nice pictures btw!:-)