Took these Few days back in Shahre Naw Kabul
[thumb=H]AnsariBldng_6596282.JPG[/thumb]
If You ppl remember few months back a Huge Explossion in Kabul, that was Just Close to /\ Building. The Area is Called… Char Rahi-e-Ansari. Lots of UN offices and Guest houses there.
[thumb=H]HajiYaqoobBldng_6596282.JPG[/thumb]
/\ is Just in front of HABIB BANK, the area is called… Char Rahi-e-Haji Yaqoob.
Both Buildings are almost 400 Meters away from Each other.
Sinner
December 27, 2004, 8:35am
2
wow nice buildings
i m happy 2 see such type of construction in Aghanistan
Ye… Well said… And… NOw I hope AFGHANISTAN will Grow… The New Govt and Cabinet is good.
Nice buildings :halo:… post some pics of afghan kids n gals plz plz plz
Galz ka tou Promise naheeN kar sakta coz.. I dont want to Get Beaten
HaaN Kids Ki kardoonga
Sinner
December 27, 2004, 9:41am
6
daar gaya … abey dekh koon tujh say farmahish kar rahi hai .. agar mera say karti tou mein tou Muala Omer ki bhi pix lay ata
JONO.. jis ne Farmaish kari hay… Wo already Meray se FALL IN LOVE hay.. tou kia Zarooray hay uskay liye Risk lenay ki
Sinner
December 27, 2004, 9:54am
8
achaaaaaaaaaaaaa … tab hi dosri thread mein bhai bahi bol rahi hai …
Mein nay tou teray liay choor di thi
par jab jab woh tujhey bhai likhti hai … tab tab mera dil udas hot hai ( hota hai actually )
golden n sinner bhai yeh lo anday khalo ..
*Originally posted by Sinner: *
achaaaaaaaaaaaaa … tab hi dosri thread mein bhai bahi bol rahi hai …
Mein nay tou teray liay choor di thi
par jab jab woh tujhey bhai likhti hai … tab tab mera dil udas hot hai ( hota hai actually )
Oyar… Wo tou Duna walooN ke samnay aisay bolti hay na… O yar..
Mashriqi LaRki hay na.. ThoRi buhut Sharam hay na uss maiN
And.. Tum uss se dooor hi raho okie.. and.. Usay Bhabi Ki nazar se dekho…
Hamrai Zubaan maiN inhaiN ANDAY naheeN PHooool kehtay haiN…
Sinner
December 27, 2004, 10:06am
12
*Originally posted by Golden_Scorpion: *
Oyar… Wo tou Duna walooN ke samnay aisay bolti hay na… O yar..
Mashriqi LaRki hay na.. ThoRi buhut Sharam hay na uss maiN
And.. Tum uss se dooor hi raho okie.. and.. Usay Bhabi Ki nazar se dekho…
acha … bhai hi kahna tha .. chachu , mamu and blah blah nahi kah sagti thi ?
ahaan mein janta hoon Mashriqi larkiyan
door rhana bara mushkil hai smajha kar na …
Sandy ] yeh lafz bhai mujh par koi asar hi nahi kartay … thx 4m such a nice phool … dekh beta abhi phool tou mil gaya hai GS … agay agay dekh hota hai kiya ..
Sinner
December 27, 2004, 10:11am
13
wasay agar aik angle say dekhain tou yeh ANDAY hi hain woh bhi fried …
dekh beta she is so nice wid me … abhi say breakfast daynay ki addat dal rahi hai
*Originally posted by Sinner: *
acha … bhai hi kahna tha .. chachu , mamu and blah blah nahi kah sagti thi ?
ahaan mein janta hoon Mashriqi larkiyan
door rhana bara mushkil hai smajha kar na …
Sandy ] yeh lafz bhai mujh par koi asar hi nahi kartay … thx 4m such a nice phool … dekh beta abhi phool tou mil gaya hai GS … agay agay dekh hota hai kiya ..
Jano… tum ko Ijazat hay…
LOL @ Fried AnDa :k:
Sinner
December 27, 2004, 10:23am
15
hey janu teri ijazat filhaal nahi chahey … woh teen bar qabool hai bol day bass … wasay don’t worry u & JANWAR will be witness …
Fried Anda Kahna hai .. teri bhabhi nay banaya hai
[QUOTE]
*Originally posted by Sinner: *
hey janu teri ijazat filhaal nahi chahey ... woh teen bar qabool hai bol day bass ... wasay don't worry u & JANWAR will be witness ...
Fried Anda Kahna hai .. teri bhabhi nay banaya hai ;)
[/QUOTE]
Meri naheeN.. Tumhari Bhabi ne banay hay :D
Sinner
December 27, 2004, 10:29am
17
Jee NaheeeN… Sandy is Ur Bhabi … Tou abhi Bach hay.. U will find another… Tumhari kafi umar paRI hay… jabke I am already late..
So.. Bas.. I cant Loose my Last Chance
Sinner
December 27, 2004, 11:01am
19
*Originally posted by Golden_Scorpion: *
Jee NaheeeN… Sandy is Ur Bhabi … Tou abhi Bach hay.. U will find another… Tumhari kafi umar paRI hay… jabke I am already late..
So.. Bas.. I cant Loose my Last Chance
okay bhai as u wish … and if Sandy say so then …
Otherwise u know I m Sinner
oh wow...i always thought u lived in some sorta desert...with no perfect buildings..ni lifestyle..or u can say..ajeeb weeran si jaga..where all u can see is destruction..blah blah...but here in these pictures it looks like the country or atleast the city is moving towards something positive..!!
nice pictures btw!:-)