![]()
Kambakht 4-2 say jeet rahay thaay
phirr roosi bhaiyooN nay buhat tite game khailaa
aur 5-4 say match jeet liyaa ![]()
Canada Lost the world hockey cup final ![]()
P.S.
Sanoo keeee ![]()
Lets flood ![]()
![]()
Kambakht 4-2 say jeet rahay thaay
phirr roosi bhaiyooN nay buhat tite game khailaa
aur 5-4 say match jeet liyaa ![]()
Canada Lost the world hockey cup final ![]()
P.S.
Sanoo keeee ![]()
Lets flood ![]()
Re: Naak Kat gai …
Pakistan nahi khaal raha tha ?? ![]()
Re: Naak Kat gai …
pakistani sirf acchi soorat daikh kar phisaltay hain
baraf par phissal kar hockey khailna nahi ata unn ko
![]()
OOO acha ice hockey thee … i thought field hockey … hehe ![]()
n i thought tum phir kissi larki say haar gaye ![]()
Re: Naak Kat gai …
agar laRki say haar bhi jao
tu jeet phirr bhi apni hi hoti hay - boolay naath jee ![]()
Re: Naak Kat gai ...
aahooooo ...
itni chOtee see tau baat hai iss par naak katt gayee :sooching:
![]()
Re: Naak Kat gai …
ehh loo i thought james ne sunday zara kuch ziada hi achi terhan se buna lia aur ab yaad araha he tu keh raha he naak kut gai… cmon aik match hi tu hare ho wese bhi v pakiz have alot of practice n haaring
![]()
^ agreee with u jia:biggthumb
Re: Naak Kat gai …
koi nai main samjhi waqai main naak ko kuch ho gea:chai: