Re: Mujhay ghussa aa raha hay
Kahin nah jaraha , ghar pay he rest kar'raha hoon 2 weeks , eid pay shayad Manchester jaoon !
Kyon ap nay kuch samaan send karna hai PAK ?
typical aapa samajh rakhah hai
nahee gifts mangwaney thay
:P
Re: Mujhay ghussa aa raha hay
Kahin nah jaraha , ghar pay he rest kar'raha hoon 2 weeks , eid pay shayad Manchester jaoon !
Kyon ap nay kuch samaan send karna hai PAK ?
typical aapa samajh rakhah hai
nahee gifts mangwaney thay
:P