Mohabbat aek samandar hey...

Aek choti si nazm ya shaed aek qit’a…shaed haqeeat, shaed fasaana…parrhey, samajhye aur phir bataiye… :slight_smile:

http://b.imagehost.org/0553/mohabbat.gif

Re: Mohabbat aek samandar hey…

Amal Bhai Very Nice like always :slight_smile:
Kabi Haqeeqat ar kabi fasaana

Re: Mohabbat aek samandar hey…

Aap ka jawab durust huwa, “Kabi Haqeeqat ar kabi fasaana” … Gaey Soap bananey waloN ney aap ke leeye pichely saal ka aek calendar bheja hey, dil chahey to programme ke baad ley lijeeye ga :smiley:

Re: Mohabbat aek samandar hey…

mujhe pichle saal ka hi calendar chiaye tha coz us mai public holidays zaida weekdays mai thi :smiley:

Re: Mohabbat aek samandar hey…

Typical Pakistani…“Kaam jawaan ki maot hey” :smiley: … By the way IS, either change your attitude, or change your signature :wink:

Re: Mohabbat aek samandar hey…

Bahut umdaah Amal …:k:

Re: Mohabbat aek samandar hey…

“shayad” bohat zabardas…mujhe bataen mere liye gaye soap walon ne ab kya rekha hai :smiley:

Re: Mohabbat aek samandar hey…

bohat nice :lajawab:

Re: Mohabbat aek samandar hey…

Gaey Soap banaaney waaloN ney aap ke leeye kuch meiley kaprrey bheijeiN heiN, dho ke waapis kar dijeeye ga :smiley:

Re: Mohabbat aek samandar hey…

oh ho, mai to samjhi thi wo gaey he bhej den ge inaam k tor pe…mujhe zara nani k han jana parr gaya hai to iss bar ap dho lain or agli bar main :stuck_out_tongue:

Re: Mohabbat aek samandar hey…

Beautiful Words Amal..:lajawab:

Re: Mohabbat aek samandar hey…

Thanks Aryaan :slight_smile:

Re: Mohabbat aek samandar hey…

v gud :lajawab:

Re: Mohabbat aek samandar hey…

Pasandeedgi ke leeye ap sab dostoN ka be’had shukriya :slight_smile:

Re: Mohabbat aek samandar hey…

Bohat khoob Amal bhai,
achha kheyal hay.

Re: Mohabbat aek samandar hey…

Shukriya Faseeh bhai :slight_smile:

Re: Mohabbat aek samandar hey…

Awesome… such a sweet thought Amal…

Re: Mohabbat aek samandar hey…

Pasandeedgi ke leeye be’had shukriya fara :slight_smile:

Re: Mohabbat aek samandar hey…

buhat zabardast amal
bht khobsorat hain words

Re: Mohabbat aek samandar hey…

Bohat shukriya deadsoul…so nice of you :slight_smile: