Aek choti si nazm ya shaed aek qit’a…shaed haqeeat, shaed fasaana…parrhey, samajhye aur phir bataiye… ![]()
Re: Mohabbat aek samandar hey…
Amal Bhai Very Nice like always ![]()
Kabi Haqeeqat ar kabi fasaana
Re: Mohabbat aek samandar hey…
Aap ka jawab durust huwa, “Kabi Haqeeqat ar kabi fasaana” … Gaey Soap bananey waloN ney aap ke leeye pichely saal ka aek calendar bheja hey, dil chahey to programme ke baad ley lijeeye ga ![]()
Re: Mohabbat aek samandar hey…
mujhe pichle saal ka hi calendar chiaye tha coz us mai public holidays zaida weekdays mai thi ![]()
Re: Mohabbat aek samandar hey…
Typical Pakistani…“Kaam jawaan ki maot hey”
… By the way IS, either change your attitude, or change your signature ![]()
Re: Mohabbat aek samandar hey…
Bahut umdaah Amal …:k:
Re: Mohabbat aek samandar hey…
“shayad” bohat zabardas…mujhe bataen mere liye gaye soap walon ne ab kya rekha hai ![]()
Re: Mohabbat aek samandar hey…
bohat nice ![]()
Re: Mohabbat aek samandar hey…
Gaey Soap banaaney waaloN ney aap ke leeye kuch meiley kaprrey bheijeiN heiN, dho ke waapis kar dijeeye ga ![]()
Re: Mohabbat aek samandar hey…
oh ho, mai to samjhi thi wo gaey he bhej den ge inaam k tor pe…mujhe zara nani k han jana parr gaya hai to iss bar ap dho lain or agli bar main ![]()
Re: Mohabbat aek samandar hey…
Beautiful Words Amal..![]()
Re: Mohabbat aek samandar hey…
Thanks Aryaan ![]()
Re: Mohabbat aek samandar hey…
v gud ![]()
Re: Mohabbat aek samandar hey…
Pasandeedgi ke leeye ap sab dostoN ka be’had shukriya ![]()
Re: Mohabbat aek samandar hey…
Bohat khoob Amal bhai,
achha kheyal hay.
Re: Mohabbat aek samandar hey…
Shukriya Faseeh bhai ![]()
Re: Mohabbat aek samandar hey…
Awesome… such a sweet thought Amal…
Re: Mohabbat aek samandar hey…
Pasandeedgi ke leeye be’had shukriya fara ![]()
Re: Mohabbat aek samandar hey…
buhat zabardast amal
bht khobsorat hain words
Re: Mohabbat aek samandar hey…
Bohat shukriya deadsoul…so nice of you ![]()