meri jaan...

:slight_smile:

yeah Fatima…

[thumb=H]105Fatee-Mehendi%2012316847_4803288.JPG[/thumb]

[thumb=H]104Fatee-Mehendi%2012116847_4803288.JPG[/thumb]

[thumb=H]22Parvez%2005416847_4803288.JPG[/thumb]

[thumb=H]78Fatee-Mehendi%2008516847_4803288.JPG[/thumb]

Re: meri jaan...

aww mashAllah...cute mehndi and hands!

and by relation she is ur..??

Re: meri jaan...

mashAllah...

shes my bhaanji :)

Re: meri jaan…

looking cute as usual :kiss:

Re: meri jaan…

:mash: cute.
acha hai mamoN par nahiN gayi. :smiley:

Re: meri jaan...

Mashallah she is the most cutest little girl!

Re: meri jaan...

Mash'Allah what a cute girl :)

Re: meri jaan…

MashAllah a sweety :flower1:
adorable

Re: meri jaan...

she has such beautiful eyes mashallah :)

Re: meri jaan...

How cute... i already saw her :D MashAllah.. what a pretty younglady... :-)

I think she looks a bit like Fatee baji... name bhi same hain :D

Re: meri jaan…

she is shooooo cute :love: :hug: :kiss: could i have her na :kiss:

Re: meri jaan…

jee haan :smiley: and her latka and jhatkas are too much :smack:

Re: meri jaan…

:expressionless:

mamoo par jaati to aur bhi smart hoti :snooty:

Re: meri jaan...

thanks all :)

RoohAfza: yeah dono ka naam same hi hai :D isi liye dono itne cute hai :p

Re: meri jaan...

awww how cute..
dont u wish they were born that age?
Potty trained and all.

Re: meri jaan…

Mashallah pretty baby :kiss:

Re: meri jaan…

Dakoo bhai is this ur bhanji :kiss: boohat pyari hai :love: wesay oper say is ke hath ke mehndi or bhi is ko khoobsorat bana rahe hai . . nazar utar lena foran warna mari lag jaie ge sumjhay . . .

wesay aik baat sumhaj nahi aie kay itne masoom bachi or app ke bhanji :konfused: baat hazam nahi hoie

Re: meri jaan…

cuteeoo :hug:

Re: meri jaan...

Masha Allah she is very cute.

Re: meri jaan...

so cuteee :-)