Re: “Meri Bano”
awww … bhai asal mein aaj kal im facing big issues and time kab kitna mile ga pta nahi hota so sorry na … bas kuch din esay chale ga … phir aap ko shikayat nahi ho gi … INSHALLAH … ab please comment dien na ![]()
Re: “Meri Bano”
awww … bhai asal mein aaj kal im facing big issues and time kab kitna mile ga pta nahi hota so sorry na … bas kuch din esay chale ga … phir aap ko shikayat nahi ho gi … INSHALLAH … ab please comment dien na ![]()