mera yaar dildar bara soohna ... dekhoon mein baar baar us ko (guess him...)

pehchano yeah koon hai …

[thumb=H]10_7320292.JPG[/thumb]

[thumb=H]true_4473234.JPG[/thumb]

:kiss:

meri jaan

offcourse buddy app khud hi ho ;) ... lookong nice ...

nahin bhai ...

hai to yeah bhi aik guppy .... lekin ab nahin aata yahan pe ...

Saad? eek

i have this guy at my university…he was one day wearing some sort of girly shoes and i saw him and screamed..’ Hain!..yeh to apni behan kay jootey pehan kay aa gaya hai’..and the guy stared at me like ..’ how dare u!’

:blush:

this friend of urs looks juz like him…!!:slight_smile:

ye Dracko hai eek

kesa lag raha hai ...

naina wali ... aap kahan parhti ho ... yeah to aaj kal kahin bhi nahin parh raha ...

:biggthumb

who is it?
jaldi batain naaaaaaaaaaaa :(

kitna change ho gaya hai eek mujhe tu abhi tuk yaQeen nahi aaya k ye saad hee hai… :smack:

Nainuuu: ye khi mein hota hai yaar :smack2:

jab is ne apni pic send ki thi to, i was also shocked …

lekin mera jiggar pehle se bhi ziada smart ho gaya hai ..

hai na…

yeah sahi kaha :hehe:

waisay ye ullu online aata kio nahi hai ab :bailan: i miss him :frowning:

GS per nick kia hai inka?

wese yeah bhut kum online aata hai .. wese abhi aik minute pehle online aaya tha…

aur ND … aap inhein bhool gaien heraat hai …

hmmmmmmmm dekha dekha lagta hai :hehe:

oh HH…sowwy..laikan yaar yeh bilkul us jaisa lagta hai…:blush:

bilal i m here at islamabad..

[QUOTE]
*Originally posted by bilalsohaib: *

wese yeah bhut kum online aata hai .. wese abhi aik minute pehle online aaya tha...

aur ND ... aap inhein bhool gaien heraat hai ...
[/QUOTE]

kia boht parhako ho gaya hai :D

Nainuu :p

[QUOTE]
*Originally posted by bilalsohaib: *

wese yeah bhut kum online aata hai .. wese abhi aik minute pehle online aaya tha...

aur ND ... aap inhein bhool gaien heraat hai ...
[/QUOTE]

asal main main kisi ka naam nahi puchti na GS per so maybe i know him by his nick not real name :)

mujhay kuch kuch yaad ara hai