pehchano yeah koon hai …
[thumb=H]10_7320292.JPG[/thumb]
[thumb=H]true_4473234.JPG[/thumb]
![]()
meri jaan
pehchano yeah koon hai …
[thumb=H]10_7320292.JPG[/thumb]
[thumb=H]true_4473234.JPG[/thumb]
![]()
meri jaan
offcourse buddy app khud hi ho ;) ... lookong nice ...
nahin bhai ...
hai to yeah bhi aik guppy .... lekin ab nahin aata yahan pe ...
Saad? eek
i have this guy at my university…he was one day wearing some sort of girly shoes and i saw him and screamed..’ Hain!..yeh to apni behan kay jootey pehan kay aa gaya hai’..and the guy stared at me like ..’ how dare u!’
![]()
this friend of urs looks juz like him…!!![]()
ye Dracko hai eek
kesa lag raha hai ...
naina wali ... aap kahan parhti ho ... yeah to aaj kal kahin bhi nahin parh raha ...
:biggthumb
who is it?
jaldi batain naaaaaaaaaaaa :(
kitna change ho gaya hai eek mujhe tu abhi tuk yaQeen nahi aaya k ye saad hee hai… ![]()
Nainuuu: ye khi mein hota hai yaar ![]()
jab is ne apni pic send ki thi to, i was also shocked …
lekin mera jiggar pehle se bhi ziada smart ho gaya hai ..
hai na…
yeah sahi kaha ![]()
waisay ye ullu online aata kio nahi hai ab
i miss him ![]()
GS per nick kia hai inka?
wese yeah bhut kum online aata hai .. wese abhi aik minute pehle online aaya tha…
aur ND … aap inhein bhool gaien heraat hai …
hmmmmmmmm dekha dekha lagta hai ![]()
oh HH…sowwy..laikan yaar yeh bilkul us jaisa lagta hai…![]()
bilal i m here at islamabad..
[QUOTE]
*Originally posted by bilalsohaib: *
wese yeah bhut kum online aata hai .. wese abhi aik minute pehle online aaya tha...
aur ND ... aap inhein bhool gaien heraat hai ...
[/QUOTE]
kia boht parhako ho gaya hai :D
Nainuu :p
[QUOTE]
*Originally posted by bilalsohaib: *
wese yeah bhut kum online aata hai .. wese abhi aik minute pehle online aaya tha...
aur ND ... aap inhein bhool gaien heraat hai ...
[/QUOTE]
asal main main kisi ka naam nahi puchti na GS per so maybe i know him by his nick not real name :)
mujhay kuch kuch yaad ara hai