Re: MeiN ney…
wah v interesting :k:
Re: MeiN ney…
Awesome…
Re: MeiN ney…
beautiful
bht khob amal
Re: MeiN ney…
![]()
Re: MeiN ney…
uffffffffff don’t have words to praise you…bohat alaa.
Re: MeiN ney…
Nice : )
Re: MeiN ney…
I was about to share this few days back Amal, btw lovely contribution … ![]()
Re: MeiN ney…
Arif, next time deir nahi karna… :nono:
Thanx a lot guys for giving it a thumb-up ![]()
Re: MeiN ney…
Nice :k:
Re: MeiN ney…
waah bhai, waah! zabardast…punchline is great…dil Khush kar ditaa twaade she’r nu ![]()
Re: MeiN ney…
Good One** Amal**..:k:
Re: MeiN ney…
Beautiful
Bo k tu dekhtey sehaRa maiN rahnay walay b bohat hain yahaN ![]()
Re: MeiN ney…
Mashwarey aur tashreef-awaari, donoN ke leeye be’had shukriya Koyal sahiba
… HameiN laga aap kisi shikaari ke haath to nahi charrh gaeiN ![]()
Re: MeiN ney…
bohat khoob :k:
Re: MeiN ney…
Bohat khooob
is ko daikhte daikhte main ne b aik sher likhne ki koshish ki hay ![]()
*Mai ne ye soch k bo-diye Yadoon k Drakhat
k Seh-ra main lage lage unhi sokh jain ge khud hi
*
Re: MeiN ney…
Amal G …awesome …!
Re: MeiN ney…
not bad Imran.
Re: MeiN ney…
very very nice
Re: MeiN ney…
awesome ![]()