MeiN ney...

http://i55.tinypic.com/23phty.gif

Re: MeiN ney…

wah v interesting :k:

Re: MeiN ney…

Awesome…

Re: MeiN ney…

beautiful
bht khob amal

Re: MeiN ney…

:slight_smile:

Re: MeiN ney…

uffffffffff don’t have words to praise you…bohat alaa.

Re: MeiN ney…

Nice : )

Re: MeiN ney…

I was about to share this few days back Amal, btw lovely contribution … :slight_smile:

Re: MeiN ney…

Arif, next time deir nahi karna… :nono:

Thanx a lot guys for giving it a thumb-up :slight_smile:

Re: MeiN ney…

Nice :k:

Re: MeiN ney…

waah bhai, waah! zabardast…punchline is great…dil Khush kar ditaa twaade she’r nu :slight_smile:

Re: MeiN ney…

Good One** Amal**..:k:

Re: MeiN ney…

Beautiful

Bo k tu dekhtey sehaRa maiN rahnay walay b bohat hain yahaN :stuck_out_tongue:

Re: MeiN ney…

Mashwarey aur tashreef-awaari, donoN ke leeye be’had shukriya Koyal sahiba :slight_smile: … HameiN laga aap kisi shikaari ke haath to nahi charrh gaeiN :wink:

Re: MeiN ney…

bohat khoob :k:

Re: MeiN ney…

Bohat khooob

is ko daikhte daikhte main ne b aik sher likhne ki koshish ki hay :smiley:

*Mai ne ye soch k bo-diye Yadoon k Drakhat
k Seh-ra main lage lage unhi sokh jain ge khud hi
*

Re: MeiN ney…

Amal G …awesome …!

Re: MeiN ney…

not bad Imran.

Re: MeiN ney…

very very nice

Re: MeiN ney…

awesome :lajawab: