Me in Picture...

Sorry if you find it blurry, it was taken like this :slight_smile:

**
Edit:**
Please wait…

Re: Me in Picture…

Dada abba chal basay :crying:

Re: Me in Picture…

… lagta hai dada abba Makeup kerna bhool gaye thay…:hehe:

Re: Me in Picture...

waiting

Re: Me in Picture…

goshhh why do i hate to wait :crying:

Re: Me in Picture…

:eek:

mujhe pehle hee shak tha… meri nazar kuch zayadaaa kamzor ho gayi hai :teary2:

Re: Me in Picture…

:closed:

Re: Me in Picture…

Mods close this thread.. wait kar kar kay mayra haal kharab hogaya hay.. Ab to sirf yah to may Ata ko or apnay ap ko goli marongee :bailan:

Re: Me in Picture...

dada abba ko dadi ki yaad a gye

Re: Me in Picture…

:rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:

Re: Me in Picture...

aww... wiping...

I didn't know I was so demanding red...

actually I did post, but after uplaoding the quality went dowloading... so i decided to take it off... I am gonna post it soon inshAllah... so please be patient...

Atta-ya, sabar karo sabar sabar ka phall meetha hota hay :-p

and rotfl @ other replies hehe

Re: Me in Picture...

still waiting

Re: Me in Picture…

Dada abba i hate u for this :frowning: jaldi jaldi pic wapis upload karo :bailan:

Re: Me in Picture…

and u better know i hate to wait :snooty:
ab mayri bili mujay meow :bailan:

Re: Me in Picture...

main post kar doon ?

Re: Me in Picture...

i have seen dada abba...he is sooooooooooooo nice

Re: Me in Picture…

Dada abba - woo jo main nay tumharay saath niagara pay date mari thee :wink:
woo wali pic post kar doon :devil:

Re: Me in Picture…

:eek: :eek:

Re: Me in Picture…

:bummer:

Intihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ho Gayeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Intizaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar kiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :rolleyes: