Sorry if you find it blurry, it was taken like this ![]()
**
Edit:**
Please wait…
Sorry if you find it blurry, it was taken like this ![]()
**
Edit:**
Please wait…
Re: Me in Picture…
Dada abba chal basay ![]()
Re: Me in Picture…
… lagta hai dada abba Makeup kerna bhool gaye thay…![]()
Re: Me in Picture...
waiting
Re: Me in Picture…
goshhh why do i hate to wait ![]()
Re: Me in Picture…
![]()
mujhe pehle hee shak tha… meri nazar kuch zayadaaa kamzor ho gayi hai ![]()
Re: Me in Picture…
:closed:
Re: Me in Picture…
Mods close this thread.. wait kar kar kay mayra haal kharab hogaya hay.. Ab to sirf yah to may Ata ko or apnay ap ko goli marongee ![]()
Re: Me in Picture...
dada abba ko dadi ki yaad a gye
Re: Me in Picture…
![]()
Re: Me in Picture...
aww... wiping...
I didn't know I was so demanding red...
actually I did post, but after uplaoding the quality went dowloading... so i decided to take it off... I am gonna post it soon inshAllah... so please be patient...
Atta-ya, sabar karo sabar sabar ka phall meetha hota hay :-p
and rotfl @ other replies hehe
Re: Me in Picture...
still waiting
Re: Me in Picture…
Dada abba i hate u for this
jaldi jaldi pic wapis upload karo ![]()
Re: Me in Picture…
and u better know i hate to wait ![]()
ab mayri bili mujay meow ![]()
Re: Me in Picture...
main post kar doon ?
Re: Me in Picture...
i have seen dada abba...he is sooooooooooooo nice
Re: Me in Picture…
Dada abba - woo jo main nay tumharay saath niagara pay date mari thee ![]()
woo wali pic post kar doon ![]()
Re: Me in Picture…
![]()
Re: Me in Picture…
![]()
Intihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ho Gayeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Intizaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar kiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ![]()