LOL sakoon.com.sa ![]()
un main se aik ap b hein ![]()
Re: LP Pagal thi..
in denial angraiz ![]()
LOL yeh to ab bongi hoi because I made a confirmation thread about LP and now you are also stating me as her and also saying I am supporting her hahaha Bongs.
ufff nakhrey atleast I am better desi than you.. aai bari waleeti majajan ![]()
wesay apko wehsh ki bajaye '‘wehshi’'likhna chahiye tha ![]()
yeah..dodh ko soda bana ke peena ![]()
atleast mai dodh ko dodh jaisey eh peeti hoon ![]()
Paglon ko ab nazar bhi kam aata hai wehshi hi likha hai ghoor se parheen HAHAHAHA
woh alehda baat hai i ko ! bana diya =p
Dodh soda is also desi thing no one in gora ppl like you drink it as you also dont drink it..
and you cant drink milk I know that unless you are served with corn flakes or may be any other flakes LOL
Re: LP Pagal thi..
hehehhe ab pata chal gya wehshi bhai ![]()
I drink ab ![]()
bachon ke saamney kehna zarori tha ![]()
keya pata chala?
keh wehshi ko sakon se keya matlab (Insha Ji) ?
LOL non desi loog.. ![]()
yehe bachey aap ko support kar rahe hain na
to en ko bhi aap ke pagalpan ka pata chalna chaheyae ![]()
Re: LP Pagal thi..
![]()
I think first you were pagal too and now you became pagloon ka doc ![]()
![]()
ji aap ko ilaj karwana hai keya? ![]()
Re: LP Pagal thi..
Jee nai ![]()
Chalen phir patli gali ne nikal jaen ![]()
Re: LP Pagal thi..
Ye patli gali ki hoti ? ![]()
![]()
oh another non desi alert ![]()