kuch is tarha se ham pe sitam kar rahe ho tum
dunya samajh rahi hai karam kar rahe ho tum
aisa na ho tumhara bhi sir thokron mein ho
har ba wiqar sir ko qalam kar rahe ho tum
tan per rahe libas na roti ho pait mein
mehngayi is tareeqay se kam kar rahe ho tum
I’m Gonna Be The Champ
The Way I Wanna Be
aisa na ho tumhara bhi sir thokron mein ho
har ba wiqar sir ko qalam kar rahe ho tum
buhat khube
thanks 4 sharin
[quote]
Originally posted by MAREEZ_E_ISHQ:
**aisa na ho tumhara bhi sir thokron mein ho
har ba wiqar sir ko qalam kar rahe ho tum
buhat khube
thanks 4 sharin**
[/quote]
thx ...
I'm Gonna Be The Champ
The Way I Wanna Be
( Muhammad ALI )
hanie
May 5, 2002, 6:06pm
4
Originally posted by speed master:
**kuch is tarha se ham pe sitam kar rahe ho tum
dunya samajh rahi hai karam kar rahe ho tum
aisa na ho tumhara bhi sir thokron mein ho
har ba wiqar sir ko qalam kar rahe ho tum
tan per rahe libas na roti ho pait mein
mehngayi is tareeqay se kam kar rahe ho tum
**
poore ka poora haye lajawaab,
http://www3.pak.org/gupshup/smilies/ok.gif
thanks for sharing…
http://www3.pak.org/gupshup/smilies/smile.gif
ye zameen he reh-guzar
tere mere waaste…
Thx Hanie.
I’m Gonna Be The Champ
The Way I Wanna Be
( Muhammad ALI )
Mahee
May 6, 2002, 12:07am
6
bohat khoob jee. very nice
http://www3.pak.org/gupshup/smilies/ok.gif
mohabat aesa derya hai
k baarish rooth bhi ja a
to pani kum nahi hota!
thx mahee and rahgeer.
I'm Gonna Be The Champ
The Way I Wanna Be
( Muhammad ALI )
nice !
in my dreams i was drowning my sorrows , but my sorrows learned to swim
Nice speedddddd masterrrrrrr
http://www3.pak.org/gupshup/smilies/ok.gif
~ ~~ ~*
“If you belong to Allah, rest assured that Allah will indeed belong to you”
“Dream as if u live forever live as if u will die today”
“The best way to cheer yourself up is to try to cheer somebody else up.”
~ ~~ ~*
nice one Speed Master
http://www3.pak.org/gupshup/smilies/ok.gif
Life is like a piano — what you get out of it,
Depends on how you play it.