Koi_Dost bhai In Action

Koi Dost bhai in Muree

[thumb=H]bhai1124026_8752985.JPG[/thumb]

[thumb=H]bhai124026_2283204.JPG[/thumb]

[thumb=H]bhai224026_3944497.JPG[/thumb]

[thumb=H]bhai324026_6052234.JPG[/thumb]

[thumb=H]bhai424026_4504936.JPG[/thumb]

[thumb=H]bha524026_3729184.JPG[/thumb]

[thumb=H]bhai624026_2120088.JPG[/thumb]

[thumb=H]bhai724026_3867477.JPG[/thumb]

[thumb=H]bhai824026_4860804.JPG[/thumb]

[thumb=H]bhai924026_8908496.JPG[/thumb]

[thumb=H]bhai1024026_2579585.JPG[/thumb]

[thumb=H]bhai1224026_7702959.JPG[/thumb]

Re: Koi_Dost bhai In Action

lookin jus like da 80’z hero na :k:
btw inhayn muskranay kau doctor nay mana kya hay???

Re: Koi_Dost bhai In Action

Nice pics… looking cool.

:bravo:

Re: Koi_Dost bhai In Action

:nono: seema.. buri baat :slight_smile:

looking fly man :k:

Re: Koi_Dost bhai In Action

aham aham .. bhai jaan .. wasey inhoon ney pic is liyee post ki hai key in key gher waley in key liyee aik achi si larki dhoondh rahee hain ab yeah bhai tharey buhat seedey saadey tu is liyee in hoon ney pic post kar di hai takey agar koi khuishmand larkiyaan in sey contact karna chahee tu who kar saktee hai abi in ki booking nahi hoyee hai .., abi yeah applied for registration hain ... ... koi_dost bhai .,. app ka kaam main ney asaan kar diyaa baki app ki kismat .. ... :)

Re: Koi_Dost bhai In Action

Ma Love :hug: u lookz dashing man :k: n about rishta . . so appun bhi garanteeeeee day rela hai kay yah banda aik dam shareef or boohat he pyara insan hai . . . agar koie larki zindage mai khoosh rahna chati hai or zindage kay har mor par pyar hasil karna chati hai tu just get him , warna mai yah bolo ga its ur bad luck kay app is jesay insan ko nah paaa sake :slight_smile:

Re: Koi_Dost bhai In Action

**ek dammmm zooooor daar khakaaa laging *****

bhoott sollidd SB urff gaaaaaaannda :smiley:

haaaaaaaaaaahaha

Re: Koi_Dost bhai In Action

wow kool pics :love:

nice guy :love:

Re: Koi_Dost bhai In Action

:k:

Re: Koi_Dost bhai In Action

As I already said in the other thread, the most shareef looking banda of the meet :D

Nice pixies KoiDost :-)

Re: Koi_Dost bhai In Action

Nice pose-maaring!

Re: Koi_Dost bhai In Action

kyaa Ishhtyle hay babayyyy :smooth:

Re: Koi_Dost bhai In Action

That's good action!

Re: Koi_Dost bhai In Action

:hehe: I was thinking the same thing…kisi ko dekhanay ke liye pics li hain :smiley:

Re: Koi_Dost bhai In Action

Lookin nice bro :flower2:

Re: Koi_Dost bhai In Action

Zabardast pictures Koi dost bhai!!! :smiley: Barey pose maarey jaa rahey hain? :hoonh:

Re: Koi_Dost bhai In Action

^^ harr koee aapki tarah nikkar te banyaan aur 'sandak' sandles which thori na numayish lagaanay khara hoga ;-)

Re: Koi_Dost bhai In Action

^ Uska bhi aik apna hi maza hai :blush:

Re: Koi_Dost bhai In Action

i love muree yaar…nice pix, the background is beautiful…:k: