Koi Dost bhai in Muree
[thumb=H]bhai1124026_8752985.JPG[/thumb]
[thumb=H]bhai124026_2283204.JPG[/thumb]
[thumb=H]bhai224026_3944497.JPG[/thumb]
[thumb=H]bhai324026_6052234.JPG[/thumb]
[thumb=H]bhai424026_4504936.JPG[/thumb]
[thumb=H]bha524026_3729184.JPG[/thumb]
[thumb=H]bhai624026_2120088.JPG[/thumb]
[thumb=H]bhai724026_3867477.JPG[/thumb]
[thumb=H]bhai824026_4860804.JPG[/thumb]
[thumb=H]bhai924026_8908496.JPG[/thumb]
[thumb=H]bhai1024026_2579585.JPG[/thumb]
[thumb=H]bhai1224026_7702959.JPG[/thumb]
Re: Koi_Dost bhai In Action
lookin jus like da 80’z hero na :k:
btw inhayn muskranay kau doctor nay mana kya hay???
JonyBr
January 15, 2005, 6:11am
3
Re: Koi_Dost bhai In Action
Nice pics… looking cool.
faizy
January 15, 2005, 6:38am
4
Re: Koi_Dost bhai In Action
:nono: seema.. buri baat
looking fly man :k:
Re: Koi_Dost bhai In Action
aham aham .. bhai jaan .. wasey inhoon ney pic is liyee post ki hai key in key gher waley in key liyee aik achi si larki dhoondh rahee hain ab yeah bhai tharey buhat seedey saadey tu is liyee in hoon ney pic post kar di hai takey agar koi khuishmand larkiyaan in sey contact karna chahee tu who kar saktee hai abi in ki booking nahi hoyee hai .., abi yeah applied for registration hain ... ... koi_dost bhai .,. app ka kaam main ney asaan kar diyaa baki app ki kismat .. ... :)
Janwar
January 15, 2005, 8:48am
6
Re: Koi_Dost bhai In Action
Ma Love u lookz dashing man :k: n about rishta . . so appun bhi garanteeeeee day rela hai kay yah banda aik dam shareef or boohat he pyara insan hai . . . agar koie larki zindage mai khoosh rahna chati hai or zindage kay har mor par pyar hasil karna chati hai tu just get him , warna mai yah bolo ga its ur bad luck kay app is jesay insan ko nah paaa sake
HAMMAD
January 15, 2005, 12:54pm
7
Re: Koi_Dost bhai In Action
sobar_bacha:
aham aham .. bhai jaan .. wasey inhoon ney pic is liyee post ki hai key in key gher waley in key liyee aik achi si larki dhoondh rahee hain ab yeah bhai tharey buhat seedey saadey tu is liyee in hoon ney pic post kar di hai takey agar koi khuishmand larkiyaan in sey contact karna chahee tu who kar saktee hai abi in ki booking nahi hoyee hai .., abi yeah applied for registration hain … … koi_dost bhai .,. app ka kaam main ney asaan kar diyaa baki app ki kismat .. …
**ek dammmm zooooor daar khakaaa laging *****
bhoott sollidd SB urff gaaaaaaannda
haaaaaaaaaaahaha
Re: Koi_Dost bhai In Action
wow kool pics :love:
nice guy :love:
Sinner
January 15, 2005, 1:56pm
9
Re: Koi_Dost bhai In Action
:k:
system
January 15, 2005, 2:14pm
10
Re: Koi_Dost bhai In Action
As I already said in the other thread, the most shareef looking banda of the meet :D
Nice pixies KoiDost :-)
Re: Koi_Dost bhai In Action
Nice pose-maaring!
Re: Koi_Dost bhai In Action
kyaa Ishhtyle hay babayyyy
Samael
January 16, 2005, 12:10am
13
Re: Koi_Dost bhai In Action
That's good action!
Re: Koi_Dost bhai In Action
I was thinking the same thing…kisi ko dekhanay ke liye pics li hain
Re: Koi_Dost bhai In Action
Lookin nice bro
Shikra
January 20, 2005, 6:31pm
16
Re: Koi_Dost bhai In Action
Zabardast pictures Koi dost bhai!!! Barey pose maarey jaa rahey hain?
faizy
January 20, 2005, 6:40pm
17
Re: Koi_Dost bhai In Action
^^ harr koee aapki tarah nikkar te banyaan aur 'sandak' sandles which thori na numayish lagaanay khara hoga ;-)
Shikra
January 20, 2005, 6:41pm
18
Re: Koi_Dost bhai In Action
^ Uska bhi aik apna hi maza hai
Aashi
January 21, 2005, 12:21pm
19
Re: Koi_Dost bhai In Action
i love muree yaar…nice pix, the background is beautiful…:k: