Something 4 all of u.I liked this nazam alot so I thought of sharing it wid u guppies.
Khushiyoan ki baraat adhoori chor gaye ho
saajan dil ki baat adhoori chor gaye ho
tum tu khud thay piyaas bujhanay wale baadal
tum kyun kar barsaat adhoori chor gaye ho
aadhay aadhay kar ke meri neendain aur khawaab
meri ik ik raat adhoori chor gaye ho
logoan ki takmeel ka bais ban nay wale
kyun kar meri zaat adhoori chor gaye ho
sadiyoan ke sangat ke baray mai bol rahay thay
aur achanak baat adhoori chor gaye ho.
—~—Maria—~—
~Kiya haaq wo jeena hai jo apnay hi liyay ho
Khud mit kar kisi aur ko mitnay se bacha lay~
I am like an Open Book Except for the few pages of my past, My life is an empty book. It takes the shape of a mystery, To me it does at least. For I cannot tell what happens next, Too many cliffhangers and too much suspense. But its clues all lead eventually to the same place, Unfortunately it does not say where. It only says get the next book, For in this one you’ ve ran out of room.