Re: Karachi waloon…
alyish bhaii aap bhi nahi abhi woh naubat nahi un ki health ka mein food ke zaryay bara kayaal rakhti hoon
nahi mujhe goat meat pasand hai
only cow’s milk is good ![]()
hinn kahaan hai
Re: Karachi waloon…
alyish bhaii aap bhi nahi abhi woh naubat nahi un ki health ka mein food ke zaryay bara kayaal rakhti hoon
nahi mujhe goat meat pasand hai
only cow’s milk is good ![]()
hinn kahaan hai