Karachi waloon....

Re: Karachi waloon…

alyish bhaii aap bhi nahi abhi woh naubat nahi un ki health ka mein food ke zaryay bara kayaal rakhti hoon
nahi mujhe goat meat pasand hai :snooty:only cow’s milk is good :yummy:
hinn kahaan hai