Itna maat chao usse wo bewaafa ho jaye ga

Sar jhukao ge to pathar devta ho jaye ga
Itna maat chaho usse wo bewaafa ho jaye ga

Ham to darya hain hamain apna hunar maloom hai
Jiss taraf bi chal parain ge rasta ho jaye ga

Rooth jana to mohabat ki alamat hai magar
Kiya khabar thee muj se wo itna khaffa ho jaye ga

Main khuda ka naam le kar pee raha hoon dosto
Zaher bi iss main agar ho ga dawaa ho jaye ga

[This message has been edited by Jeera Blaid (edited June 02, 2002).]

W@H ..

http://www3.pak.org/gupshup/smilies/ok.gif


I’m Gonna Be The Champ
The Way I Wanna Be

Rude Boyz Rulez

thanks waisse muje lagte hain ke aap hi yahan meri post ki tareef karte ho chalo better than noone

http://www3.pak.org/gupshup/smilies/wink.gif

nai yaar jeereiah … dont Take it on your Stomach yaar …

http://www3.pak.org/gupshup/smilies/wink.gif


I’m Gonna Be The Champ
The Way I Wanna Be

Rude Boyz Rulez

nice

http://www3.pak.org/gupshup/smilies/ok.gif

yeh Lijiye hum bhi shaamil ho gae ur post me:)


~~~~*
“If you belong to Allah, rest assured that Allah will indeed belong to you”
“Dream as if u live forever live as if u will die today”
“The best way to cheer yourself up is to try to cheer somebody else up.”
~~~~*

Nice1

http://www3.pak.org/gupshup/smilies/ok.gif

thanks for shaing

http://www3.pak.org/gupshup/smilies/smile.gif


MÙhb@t kÀ ÃnÒkhå SîÌSîÎã Hãï
KÆhî ý@$®Úb Káhï kîBàÎå H@ï

zabardast !


in my dreams i was drowning my sorrows , but my sorrows learned to swim