Thap
February 15, 2002, 3:59pm
1
You are ever elusive, like the shimmer from a distant star,
I wait in patience for your light to reach me, yearning from birth to passing,
I am but a grain of sand blown in the winds of your destiny,
Flotsom carried from shore to shore.
-Thap 150202
Muni
February 15, 2002, 5:46pm
2
Munni
February 15, 2002, 8:36pm
3
Flotsom?
Learn to love yourself, then learn to love one-another
Thap
February 15, 2002, 9:25pm
4
Munni,
Your lost in the detail...and missed the piece....okay flotsam.
Bismah
February 15, 2002, 11:07pm
5
I like this one best out of the three! :)
MadCon
February 16, 2002, 5:39am
6
EXCELLENT!!!
I really like that, you said a lot in those lines!
http://www3.pak.org/gupshup/smilies/ok.gif
May The Madness Be Upon You!!!
Thap
February 16, 2002, 9:27am
7
Thankyou very much,
with this encouragement I may start writing again
http://www3.pak.org/gupshup/smilies/smile.gif
uff
February 17, 2002, 8:06pm
8
Great…I always like the creative people..write some more
http://www3.pak.org/gupshup/smilies/smile.gif
some poetry from Parveen Shakir..
Tu badelta hai tu besakhta meree aankhain,
Apnay haathon ki lakeeroon mein ulajh jaatee hain…
baarish hu_ii to phuulo.n ke tan chaak ho gaye
baarish hu_ii to phuulo.n ke tan chaak ho gaye
mausam ke haath bhiig ke saffaak ho gaye
[chaak = torn; saffaak = cruel]
baadal ko kyaa Khabar hai ki baarish kii chaah me.n
kitane buland-o-baalaa shajar Khaak ho gaye
[buland-o-baalaa = high and low; shajar = tree]
juganuu ko din ke vaqt parakhane kii zid kare.n
bachche hamaare ahad ke chaalaak ho gaye
[ahad = times]
laharaa rahii hai barf kii chaadar haTaa ke ghaas
suuraj kii shah pe tinake bhii bebaak ho gaye
jab bhii Gariib-e-shahar se kuchh guftaguu hu_ii
lahaje havaa-e-shaam ke nam_naak ho gaye
bastii me.n jitane aab_guziidaa the sab ke sab
dariyaa ke ruKh badalate hii tairaak ho gaye
[aab_guziidaa = scared of water; tairaak = swimmers]