I'm new here!

hi m new user plz welcome me all.
araz kia hai gupshup ke nazar…or yahan kai sab gupi hawateen o hazraat ke nazar.
Fasla nazroon ka dhoka bhe to ho sakta hai.
woh milay ya na milay haath bara kar to daikh.
dhoop mai nikloo ghataoon mai naha kai daikho.
zindage kia hai ketaboon ko heta kar daikho.
janay say pahlay kahoon ga apni gare mai kabhe bhe elephent ko lift na do jab tak tumharay pass 4 spare tyres na hoon bye

Re: —I hate Basant…:(—

:wave:
Welcome to GS tanha (plz post an intro thread at cafe)

Re: I'm new here!

welcome :p

Re: I'm new here!

whoa!

u all would have to introduce here .

Re: I'm new here!

tou mai kiya karouN :-|

Re: I’m new here!

aray nae ho tou kia hua kaal hamari terhaN baasi ho jao gay

kia dooN ---->:smokin:

Re: I'm new here!

go straight to sher-o-shairee section...:D

Re: I’m new here!

^ lol :hehe: (chaapa hoga :p)

*BTW, welcome abroad *

Re: I'm new here!

WELCOME TO GS TANHA9211

Re: I’m new here!

wellcome onboard n enjoy ur stay :flower1:

Re: I'm new here!

welcum
njoy ur stay here

Re: I'm new here!

welcome :)

Re: I’m new here!

:wave: welkom

Re: I'm new here!

just for games ...

Re: I'm new here!

Welcome to GS