I LOVE U ........................

Re: I LOVE U …

I LOVE U … itna aasan nahi Hota Yeh Kehna D^M :~)

Re: I LOVE U …

^^ I Love U :hug: dekhaa kitna asan hai :wink:

Re: I LOVE U …

^^Hahahahaaaaaaaaaaaaaaaa … thats an easy way to say but in front of a girl BOLTI Band ;~)

Re: I LOVE U …

larki ko kon bolega dhimag khrb thori :smack:

Re: I LOVE U …

:rotfl: DM ko pata hai agar woh kisi larki ko yeh bolega to chapal parega us ko :omg: is liye woh aisi gustakhi karne ki jurrrat nahi karga … hai na DM :wink:

Re: I LOVE U …

yup VG totally agree wid u :smiley:

Re: I LOVE U …

maine ni kehna kisi ko wi :snooty: m already booked :hoonh:

well said :k:

phir ye thread q open kiya or bar bar ye q kehty thy k koi maiko b nolo na :@:

Re: I LOVE U …

zarori hai main bolon :wink: koi aur wi bole sakta hai na :stuck_out_tongue:

Re: I LOVE U …

:hmmm:

Re: I LOVE U …

tm bar bar kehty thy mujay b kaho …

Re: I LOVE U …

kaya kaho?

Re: I LOVE U …

nauman bhai :e6:

Re: I LOVE U …

to rythem ma bolo naaa

Sab larkion ka aik he bahi

Re: I LOVE U …

kya:konfused:

Re: I LOVE U …

tumhai samaj nahi ayee gee - chadoooooo

nasta kia ha?

Re: I LOVE U …

sorry meray sirf do maa kay paida kiye huay bhai haen

and as i said, mein na he behan bunati houn aur na he bhai

Re: I LOVE U …

sara us nay kahan hai to sab larkiyaan mil ker kaho n stuff

his roman urdu is weird sometimes :chai:

Re: I LOVE U …

goood

yahi spirit hona chahiyaa