I LOVE U ........................

Re: I LOVE U …

NW: billaaa lolzz day guy :wink:

Maham :k: gud gal

Re: I LOVE U …

DM shatudent hai apki ye :meeno:

Re: I LOVE U …

:korny: chalo koi te laik shagird niklaa :slight_smile:

Re: I LOVE U …

:cb:

kyun gee hor kon nalaik hai yahan :meeno:

Re: I LOVE U …

my reaction is R U Kidding …Love is something special it depends upon the person if he is serious and not a flirt or play boy type person then answer is Love u too…

Re: I LOVE U …

ap ko kis terha pata chalta hai wo play boy nahi hai

:hmmm:

Re: I LOVE U …

Lamhay u will say .. toooo :blush:

Korny: baki sare hi nalaik hain :smack:

Re: I LOVE U …

acha

to tum kis liye ho, seekhao unko akalmand bunao

:chai:

Re: I LOVE U …

sab kam main hi karon :smack:

Re: I LOVE U …

i love u :slight_smile:

Re: I LOVE U …

i love myself
i love my parents

Re: I LOVE U …

aww :slight_smile:

Re: I LOVE U …

i love my friends

:hmmm:

eeeeheheheheh gudd 1

Re: I LOVE U …

:cb:

Re: I LOVE U …

abhi ye silsala khatam nhi kiya tm logon ne

Re: I LOVE U …

nahi na :stuck_out_tongue:

Re: I LOVE U …

:smack: to kr b do ab

Re: I LOVE U …

i love all girlzzzzzzzz

Re: I LOVE U …

i love myself