on round 17 i lost the game and didnt get a chance to save it:crying:
ab kya kerun i honestly beat him got 21,997:mad:
![]()
is there anyway i can retrieve it?![]()
on round 17 i lost the game and didnt get a chance to save it:crying:
ab kya kerun i honestly beat him got 21,997:mad:
![]()
is there anyway i can retrieve it?![]()
Re: I just beat gizzy but…
wohi jo mai nay kiya tha yani k games ka bicot ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Re: I just beat gizzy but…
sooooooooo not fair meine to apney miyaan ko bhi dikhaana tha ke i was the best plumber…
and u know"*rotey rotey" *i don’t usually play games so i was so overwhelmed when i beat the top score…![]()
I NEED COUNCELLING
Re: I just beat gizzy but…
ab kuch nai ho sakta hay
aap ka koi yaqeen nahi karay ga meray siva coz meray sath b esa ho chuka hay
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()