Good Luck

Re: Good Luck

nei bare hva er i bra:rolleyes:

:rotfl:…OMG lol

hahhaha

det er Yukh altså :halo:…

ehhhh

lol u made me laugh noor :smiley:

ok piger jeg må gå nu ..have det bra :wink: bye

det er jeg glad i!!!
ha det :wave: god natt:blush:

begge dere er håpløse :rolleyes: jeg fatter ikke hvorfor alle jenter forelsker seg i han :rolleyes:, jeg mener liker dere å bli såret eller ikke.
Takk Gud jeg ikke elsker han den vieien , det er nok at dere gjør :rolleyes:

:eek: …du vet for mye saro…men det er slutt med meg…jeg tror han var for sur med meg…så jeg kan ikke føle noe for ham…ikke mer:D

na janu jee i am not back yet , i am still in oslo .
Will come back saturday , damn msn i cant acces it from her:(

miss u too janu :kiss: if u miss me so much why havent u sms me jee:rolleyes: :o
and how can u miss someone u dun lub :o u said u dident lub lil me:o

love yasisso :kiss:

hei vennen min :kiss: jeg savner deg også :kiss: er i oslo sammen med Rafe , ma jaan :kiss:
If u miss me sho much why havent u either sms or pm me :rolleyes:

lub yA :o

:frowning: shorry…i am not a big fan of sms…you know i have my phone only since one month:D like i’m just a kid:(

haan na jeg vet alt vennen min , det nytter ikke å skyle noe for meg :o fortell meg alt når jeg kommer tilbake:rolleyes: yeah u keep sayin that to urself and wishin that .
Begge vi vet at denne siste setningen er ikke sant i det hele tatt :o

nei det er sant:D …fordi jeg vet der er mange andre bedre…:smiley:

Inna Lillah Wa Innah Ilay-he-rajeoon

:hug: may Allah(swt) bless him with jannah..Ameen

hvorfor ikke det jee ?:o vel du kunne ha sendt meg en pm :o after awhile u will get used to the cell na
I wish i could sms u na , but goin to call someone tomorrow na :blush: so i am savin my last credit for that:blush:

oh and good luck both of u and others who are going there to help. may Allah(swt) shower His blessings upon all of you and reward you..Ameen

følelser kan ikke forandre seg så fort :o vi får vente og see vennen min :smiley: om det du sa er sant eller ikke:o
:rolleyes: yeah u tell me na , hvorfor forelsker alle i han :rolleyes:

fordi han er good player ;)…
og det er ikke seriøse i det hele tatt:D …fordi følelser kan ikke bygger seg så fort :devil:

so hvis han er det , hvor er ikke jeg forelsket i han :wink: unlike u guys i havent allowed myself:o it will only cause trouble and pain :o i am smart :blush:

:smiley: det mener at du er flinkere enn jeg…:slight_smile: …hvorfor snakker du med ham?

jeg snakker med han fordi han er beste vennen min og jeg er veldig glad i han , det er ikke noe jeg ikke ville ha gjort for han .He makes me feel comfortable , u can tell him everythin na .Han er en av mine nærmeste venner.He always put on with me , even when i argue with him.With him i am mostly get short temperd na , he is sho patince with me :p

Our friendship will inshallah last forever i hope :)

uff ab goin tto bed na , i need all the energy i can get na:rolleyes: Gonna babysitt Rafe(actually i mostly i take care of him these days na ) , uff mere allah that boy is full of energy na :frowning: he is exhaustin me na , i feel like a old lady compared to him :smiley: i am gettin old u can say na :smiley:
And roze isent makin things better naa :frowning:

Lub u :kiss:
Take care janu
Sweet dreams
:hug:

inshallah i wish you so:)