givE mE a breaK !!

ishtylee part 1.
[thumb=H]rohail_9481647.JPG[/thumb]

ishtyleeoo part 2.
[thumb=H]rohail1_7760994.JPG[/thumb]

ishtyleeooee part 3.
[thumb=H]rohail2_3684901.JPG[/thumb]

istroLo part 4.
[thumb=H]rohail3_4093115.JPG[/thumb]

oPpPs !!
[thumb=H]rohail4_5644736.JPG[/thumb]

hmmmmmmm !!
[thumb=H]rohail5_5644736.JPG[/thumb]

i did it again :smack:
[thumb=H]rohail6_5644736.JPG[/thumb]

oay hoay janwar bhai Man in black :D

Villain

^ LOL

Tommy go ahead and create a masterpiece out of this yaar! It should be a lot of fun :D

SubhanAllah!!!

abhi sala gunja hai…baal hotay to aur kitnay style daikhnay paRtay :hehe:

aap film star Rangeelay kay chotay bhai to nahi hain?. mashallah, shakal tuh bohat milti hai.

:rotfl:

:rotfl:

wah kia baat hay... :D

:rotfl:

looking :smooth:

janwar… u look very innocent, especially on the first pic… but somehow.. appki tind appki innocence ka sateyanaas kardayti hai :stuck_out_tongue:

akhair doost kiss ka hai ;) .... janu looking cool & hot stuff

apun ka :snooty:

:rotfl: … bhai kiss ka hai ?

apun ka :snooty:

love kiss ka hai ?

apun ka :snooty:

… kiss ka? :wink: