just testing “insan’s” new cell phone..he took it few days ago ![]()
[thumb=H]edtrecent_7264831.JPG[/thumb]
Motv300 good quality i guess! ![]()
just testing “insan’s” new cell phone..he took it few days ago ![]()
[thumb=H]edtrecent_7264831.JPG[/thumb]
Motv300 good quality i guess! ![]()
nice pic :k:
thanks BS! :)
nice pic:flower1: ![]()
nice :k:
thanks DF ![]()
thanks shoaib
apni pic bhi to dokhao mujhey .. thanks for the link again ![]()
Looking good laley ![]()
Insan ka camera test mein pass hua ![]()
waisay woh hai kidhar aaj kal :bash:
yahin hey ... aaj online aayega shayad :)
thanks dude!
yeh Insan ki pics aap kyun post kartay hain Lala? :)
this is me not insan...but insan took this pic from his cell phone..
waisey insan aksar aap ki baat karta rehta hey "nikaabposh" :p
[QUOTE]
*Originally posted by lalas2000: *
waisey insan aksar aap ki baat karta rehta hey "nikaabposh" :p
[/QUOTE]
uss ko baaton ke ilawa aur karna bhi kya aata hai :p
[QUOTE]
*Originally posted by Rukhsarbibi: *
uss ko baaton ke ilawa aur karna bhi kya aata hai :p
[/QUOTE]
lekin aap key baarey mey sun sun kar mujhey to ab aap sey milney ka ishtiaaaq ho gia hey :D
[QUOTE]
*Originally posted by lalas2000: *
thanks shoaib :) apni pic bhi to dokhao mujhey .. thanks for the link again :D
[/QUOTE]
jee zarror dekhaoon ga :-)
[QUOTE]
*Originally posted by shoaib akhter: *
jee zarror dekhaoon ga :-)
[/QUOTE]
to pm karo do mujhey forun.. :)
kiya jhakas item hai bapoo :k:
thanks bro..mujhey bhi kia line maar raha hey ![]()