Dynamics ! :-)

just testing “insan’s” new cell phone..he took it few days ago :slight_smile:

[thumb=H]edtrecent_7264831.JPG[/thumb]

Motv300 good quality i guess! :smiley:

nice pic :k:

thanks BS! :)

:flower2: nice pic:flower1: :kiss:

nice :k:

thanks DF :hug:

thanks shoaib :slight_smile: apni pic bhi to dokhao mujhey .. thanks for the link again :smiley:

Looking good laley :smooth:

Insan ka camera test mein pass hua :snooty:

waisay woh hai kidhar aaj kal :bash:

yahin hey ... aaj online aayega shayad :)
thanks dude!

yeh Insan ki pics aap kyun post kartay hain Lala? :)

this is me not insan...but insan took this pic from his cell phone..

waisey insan aksar aap ki baat karta rehta hey "nikaabposh" :p

[QUOTE]
*Originally posted by lalas2000: *
waisey insan aksar aap ki baat karta rehta hey "nikaabposh" :p
[/QUOTE]

uss ko baaton ke ilawa aur karna bhi kya aata hai :p

[QUOTE]
*Originally posted by Rukhsarbibi: *

uss ko baaton ke ilawa aur karna bhi kya aata hai :p
[/QUOTE]

lekin aap key baarey mey sun sun kar mujhey to ab aap sey milney ka ishtiaaaq ho gia hey :D

[QUOTE]
*Originally posted by lalas2000: *

thanks shoaib :) apni pic bhi to dokhao mujhey .. thanks for the link again :D
[/QUOTE]

jee zarror dekhaoon ga :-)

[QUOTE]
*Originally posted by shoaib akhter: *

jee zarror dekhaoon ga :-)
[/QUOTE]

to pm karo do mujhey forun.. :)

kiya jhakas item hai bapoo :k:

thanks bro..mujhey bhi kia line maar raha hey :stuck_out_tongue: