[thumb=H]1-123988_8789543.JPG[/thumb]
I give u best gift … wat u want -------------> Janwar ]
[thumb=H]1-223988_8789543.JPG[/thumb]
me in sad mood --------------> Sinner]
doost miltay hain … bichar nay kay liay
Phool kheltay hain …bikhar nay kay liay
Ashiyan bantain ujhar nay kay liay
ab samjh aya kay duniya kiya hai
ab samjh aya kay duniya kiya hai
.
.
.
aik o-bal tha … aik junoon tha
meray jism mein gram khoon tha
soocha kuch nahi bass nikal gaya
apni agg mein khud hi jal gaya
apni agg mein khud hi jal gaya
.
dhoop charti hai .. utar jati hai
mooj sahil pay thair jati hai
baat bhi had say guzar jati hai
ab samjh aya kay duniya kiya hai
ab samjh aya kay duniya kiya hai
.
.
.
har taraf yahan mo-ot hai rawan
zindagi mujhey lai hai kahan
dekha ayna tou mein daar gaya
jenay kay liay kitna mar gaya
jenay kay liay kitna mar gaya
waqt jadoo hai yeh chal jata hai
roop ka rang bhi dhal jata hai
tap kay loha bhi pigal jata hai
ab samjh aya kay duniya kiya hai
ab samjh aya kay duniya kiya hai
Sinner abey yah mari zulfo ko kiya howa hai lagta hai kay sab larkiyo ke zulfay kant kant kay meray sir par chipka de hai but belive me man . . . u r damn cool like such a lovely Pics dudz , nice work jaani . . . and yah i love u
Sinner.. why are you so sad? Itnee sadness sehat ke liye achi nahin hoti
Aur yeh DHTN ko kya bana diya hai… itnee pyaari kuri ko churail bana diya… the color of her face doesn’t match with the rest of her skin