``` [ duniya kiya hai :p | Janwar | DHTN | Me ] ```

[thumb=H]1-123988_8789543.JPG[/thumb]
I give u best gift … wat u want :stuck_out_tongue: -------------> Janwar ]

[thumb=H]1-223988_8789543.JPG[/thumb]
me in sad mood :frowning: --------------> Sinner]

:frowning:


doost miltay hain … bichar nay kay liay
Phool kheltay hain …bikhar nay kay liay
Ashiyan bantain ujhar nay kay liay

ab samjh aya kay duniya kiya hai
ab samjh aya kay duniya kiya hai

.
.
.

aik o-bal tha … aik junoon tha
meray jism mein gram khoon tha
soocha kuch nahi bass nikal gaya
apni agg mein khud hi jal gaya
apni agg mein khud hi jal gaya

.

dhoop charti hai .. utar jati hai
mooj sahil pay thair jati hai
baat bhi had say guzar jati hai

ab samjh aya kay duniya kiya hai
ab samjh aya kay duniya kiya hai

.
.
.

har taraf yahan mo-ot hai rawan
zindagi mujhey lai hai kahan
dekha ayna tou mein daar gaya
jenay kay liay kitna mar gaya
jenay kay liay kitna mar gaya

waqt jadoo hai yeh chal jata hai
roop ka rang bhi dhal jata hai
tap kay loha bhi pigal jata hai

ab samjh aya kay duniya kiya hai
ab samjh aya kay duniya kiya hai

listen here

Re: duniya kiya hai :p | Janwar | DHTN | Me ]

TK bhai sey inspire hu kar tu Sinner bhai ney bhi kam shru kar deya !!
b/t Kool work :)

Re: duniya kiya hai :p | Janwar | DHTN | Me ]

haha

toba toba @ dimagh's pic

Re: duniya kiya hai :p | Janwar | DHTN | Me ]

good work sinner…:k:

aur ya janwar bahi ko kya bana diya hai???:hehe:

Re: duniya kiya hai :p | Janwar | DHTN | Me ]

janwar is a celeb. i am impressed

Re: duniya kiya hai :p | Janwar | DHTN | Me ]

:rotfl: Dimaghu is not gonna be happy :stuck_out_tongue:

Re: duniya kiya hai :p | Janwar | DHTN | Me ]

hahaha :rotfl:

Re: duniya kiya hai :p | Janwar | DHTN | Me ]

Sinner abey yah mari zulfo ko kiya howa hai lagta hai kay sab larkiyo ke zulfay kant kant kay meray sir par chipka de hai :stuck_out_tongue: but belive me man . . . u r damn cool like such a lovely Pics dudz , nice work jaani . . . and yah i love u :kiss:

Re: duniya kiya hai :p | Janwar | DHTN | Me ]

Why does Janwar uncle's face fit perfectly in every figure?

Re: duniya kiya hai :p | Janwar | DHTN | Me ]

yah baat appun kay bhi sumhaj nahi ande :konfused:

or hai larki im not ur uncle :snooty:

Re: duniya kiya hai :p | Janwar | DHTN | Me ]

thanks all
i love u too janwar bhai

destinee, he posted lots of pic so i get many choices

Re: duniya kiya hai :p | Janwar | DHTN | Me ]

Janwar ji… this hairstyle looks better on you :stuck_out_tongue:

Sinner.. why are you so sad? Itnee sadness sehat ke liye achi nahin hoti :stuck_out_tongue:
Aur yeh DHTN ko kya bana diya hai… itnee pyaari kuri ko churail bana diya… the color of her face doesn’t match with the rest of her skin :stuck_out_tongue:

Re: duniya kiya hai :p | Janwar | DHTN | Me ]

What the hell did you do sinner!!! :grumpy: ..I look anorexic :eek: ..freaky freaky!!

Re: duniya kiya hai :p | Janwar | DHTN | Me ]

^ done

Re: duniya kiya hai :p | Janwar | DHTN | Me ]

Errmm..you wanted me to leave a comment here. :rolleyes: ..

Re: duniya kiya hai :p | Janwar | DHTN | Me ]

no http://www.gupistan.com/gs/showthread.php?t=171743 this one :smack: