Dil Akelaa Hai Bahut Laalaa-e-saharaa Kii Tarah - Mazhar Imam

dil akelaa hai bahut laalaa-e-saharaa kii tarah
tum ne bhii chho.D diyaa hai mujhe duniyaa kii tarah

[laalaa-e-saharaa=desert flower]

chho.D ke jaao na yuu.N ahad-e-guzishtaa kii tarah
ban ke ummiid raho vaadaa-e-fardaa kii tarah

[ahad-e-guzishtaa=bygone days; vaadaa-e-fardaa=promises of yesterday (past)]

tum havaa ho bikhero mujhe saahil saahil
mauj-e-mai ho to bahaa do mujhe dariyaa kii tarah

[saahil=shore; mauj=wave; mai=wine]

paas rahate ho to aataa hai judaa_ii kaa Khayaal
tum mere dil me.n ho andeshaa-e-fardaa kii tarah

[andeshaa-e-fardaa=remnants of the past]

biich me.n kuchh to rah-o-rasm-e-ta’alluq rakkho
ajanabii yuu.N nahii.n milate hai.n shanaasaa kii tarah

[rah-o-rasm-e-ta’alluq=social etiquettes/code/customs]
[shanaasaa=acquaintance]

http://www3.pak.org/gupshup/smilies/flower1.gif


There’s A Thin Line That Separates Sanity and Insanity
I Stand With One Leg On Either Side Of It!

Nice...


**
سكورپین کنگ
§©ö®Þïoñ_kîñg
**
Even If You Are Basically Stupid
You Can Still Meet Nice People !

Speed Master do you really read all the poems and the jokes???
I know you want your 1000...heheh


There's A Thin Line That Separates **Sanity* and Insanity*
I Stand With One Leg On Either Side Of It!

madi one of ma all time fav thanks 4 sharing
again…hmmm ap aur yahan poetry main kesay cafe waloon e kesay chor dya ap ko

http://www3.pak.org/gupshup/smilies/wink.gif

any way welcome here too

http://www3.pak.org/gupshup/smilies/smile.gif

Hmm what can I say yaar! The Madness likes a lil poetry too!

http://www3.pak.org/gupshup/smilies/smile.gif


There’s A Thin Line That Separates Sanity and Insanity
I Stand With One Leg On Either Side Of It!

very Nice

http://www3.pak.org/gupshup/smilies/ok.gif


~~~~~~~~
phiRa aj haq kaliye jaa’N fida karay koi
wafa bhi jhooM uthay yo wafa karay koi
nimaaZ 14 sadi se hai muntaziR logo|
HussaiN ke tarha aye ada karay koi
~~~~~~~~~

~~Experience is the worst teacher; it gives the test before presenting the lesson.~~*

Nice!

http://www3.pak.org/gupshup/smilies/ok.gif


The best way to cheer yourself up is to try to cheer somebody else up.