sab kuch badal gaya,december wohi raha
kuch yadon ka khoo baha,december wohi raha
halki si ikk khalish dil mai machal gai
ikk an-dekha malal or december wohi raha
dil jal gaya tha shayad,lafzon ki aanch se
her taraf ik aag per december wohi raha
kuch karab bhari ratain or ansoo be mol se
sab kuch badal gaya,december wohi raha
hasrat rahi k hum bhi unhain mehboob hotey
hasrat he rehi ye jese december wohi raha
kandhon pe ik shawl or coffe ki talkhian
yadon bhara kashkol or december wohi raha
li mosmon ne angrrai or pal mai badal gaye
ik mai pashemaan sa or december wohi raha…
Sannan
December 10, 2010, 7:31am
2
Re: DECEMBER WOHI RAHA…
hasrat rahi k hum bhi unhain mehboob hotey
hasrat he rehi ye jese december wohi raha
Shazia g ittni khoubsurat ghazal… no doubt this is one of your best ghazal in which every thing is perfect
bus zara khoo ko KhooN likh daitien to zara jaldi samjh aa jati … Anyway it was awesome …I like poetry on December too much and this one will move in to my fav poetry
Re: DECEMBER WOHI RAHA…
hasrat rahi k hum bhi unhain mehboob hotey
hasrat he rehi ye jese december wohi raha
Shazia g ittni khoubsurat ghazal… no doubt this is one of your best ghazal in which every thing is perfect
bus zara khoo ko KhooN likh daitien to zara jaldi samjh aa jati … Anyway it was awesome …I like poetry on December too much and this one will move in to my fav poetry
thanx Sannaan but agar khoon likh deti to wo khoon he pronounce hota…noon ghunna likhne ki koshish ki hai.
KKF
December 10, 2010, 1:42pm
4
Re: DECEMBER WOHI RAHA…
**
bahooot Khoob…achchhii kaavish hai…meri jaanib se DheroN mubaarakbaadeN pesh-e-khidmat haiN.
mere Khayaal se Sannan kaa kahna thaa k Harf-e-“noon Ghunna” ko N se zaahir karen roman urdu ke transliteration scheme ke taHet. mujeh bhii yehii diqqat pesh aayii thii k sarsarii taur par maiN ne us lafz ko “Khoo” paRhaa ba_ma’nii Khaslat/nature ke paRhaa phir jab ma’nii na_daarad paayaa to phir se Ghaur kiyaa to samajh meN aayaa k yeh lafz dar Haqeeqat “KhooN” hai.**
Amal
December 12, 2010, 3:16am
7
Re: DECEMBER WOHI RAHA…
Zabardast. Shawl aur coffee wala scene acha laga :k:
Re: DECEMBER WOHI RAHA…
**
bahooot Khoob…achchhii kaavish hai…meri jaanib se DheroN mubaarakbaadeN pesh-e-khidmat haiN.
mere Khayaal se Sannan kaa kahna thaa k Harf-e-“noon Ghunna” ko N se zaahir karen roman urdu ke transliteration scheme ke taHet. mujeh bhii yehii diqqat pesh aayii thii k sarsarii taur par maiN ne us lafz ko “Khoo” paRhaa ba_ma’nii Khaslat/nature ke paRhaa phir jab ma’nii na_daarad paayaa to phir se Ghaur kiyaa to samajh meN aayaa k yeh lafz dar Haqeeqat “KhooN” hai.**
g baja farmaya…next timei’ll b careful.
Re: DECEMBER WOHI RAHA…
thanx for liking…thandd mai yehi scene sab se best hota hai
rajey
December 19, 2010, 6:42pm
18
Re: DECEMBER WOHI RAHA…
Aur bhi maheenay the teri yaadon me ronay kay,
Par dil me bawaalo ka silsila, December wohi raha
Re: DECEMBER WOHI RAHA…
thanx heart lover n raje…ur shaer is bohat alaa raje.
Sannan
December 22, 2010, 6:13am
20
Re: DECEMBER WOHI RAHA…
Khali khanexplained this thing in a nice manner. Hope you will take care of it.