Cute Kids

[thumb=H]a19121_8383196.JPG[/thumb]

[thumb=H]b19121_8383196.JPG[/thumb]

[thumb=H]c19121_8383196.JPG[/thumb]

[thumb=H]d19121_8383196.JPG[/thumb]

Re: Cute Kids

child pornography is not endorsed by gupshup administration. I suggest that admin take a strict action against this. Please have the user (BeWaQooF) banned and reported to local authorities so his whereabouts and day activities may be properly monitored for the sake of protection of our children.

Re: Cute Kids

^ ^ sick

Re: Cute Kids

:eek:

Gamay Mamay :smash:

U Ki Soch Kitni Gandhi Hai U K Mafiq :yukh:

Koi Ban Wan Nahi Hoga :stuck_out_tongue:

Re: Cute Kids

Inni Cute Pics To Hain :bummer:

Re: Cute Kids

shakal achi nahi hai to baat to achi ker liya kar

Re: Cute Kids

Mein Ne Bhi Yehi Likha Tha, Pata Nahi Konsi Bhasha Samajhta Hai Ye :smack2:

Re: Cute Kids

BWQF : kaka was calling the reply of Gamma “sick” not ur post… 'n i must admit.. the reply really was “sick” :grumpy:

Cute babies though… :hug:

Re: Cute Kids

To Kaka Ko Mention Karna Chahiye Tha Na :smack2:

Or Gamma Ko To Ban Kar Dena Chahiye :smash:

Ab Ye Cute Kids Tumharay To Honay Se Rahay, Par Tum Chinta Na Karo Mein Hon Na :wink:

Re: Cute Kids

are bewaqoof, maine upar point karnewala symbol ( ^ ^ )to type kiya tha na. Bhatakti Rooh samajh gai, tu samajhta nai he na yaar. shakti kapoor style

Re: Cute Kids

This post just awakened fathering instincts in me. :hug:

Re: Cute Kids

Acha Na Bas Bas, Ab Ziyada Much Much Nahi Warna U Ka Big Naara U K Sath Nahi Rahay Ga :smash:

Re: Cute Kids

:biggthumb

Re: Cute Kids

Kaka did write ^ ^ na.. app ko samajh jana chahiye tha na :snooty:

Mujhay yeh kids nehi chahiye.. abhi to apun kay khudh kay naachnay koodnay kay din hain :blush:

Re: Cute Kids

Rooh Bhi Mujra Karti Hai :eek:

Re: Cute Kids

:bash: :2guns: :rocketup: :mad3:

Re: Cute Kids

Zara Thumka Dikhao Sohniyo :smokin2:

Re: Cute Kids

:blush:

ps. :mad3:

Re: Cute Kids

Isay Inkar Samjhon Ya Iqrar :hehe:

Re: Cute Kids

inkaar iqraar for what? :hoonh:

:rolleyes: