I know, I know, you can’t have a custom avatar untill you have at least 1000 posts…BUT…I still want one! So, I’ve created a very cute one, but… I want a little sparkle in it…know what I mean? A bit of bling bling…how do I do that? Help needed! And if it’s ready, how do I get it? As the upload funstion isn’t working…can I send it through e-mail???
Re: Custom avatar
email it to [email="[email protected]"][email protected] :-)
^^ n u ll get it back with that bling bling after 2-3 months :o
^-- ![]()
LOL, yeah, Giz, I’d sent you some pics of my deliciouss home-made pizza, you didn’t upload them for me yet ![]()
Maarre, dat emailadres is dat van jou alleen of ook van andere mods? Want ik weet niet of ik je dan gewoon in het nederlands kan mailen, of dat ik het beter in het engels kan doen…
PS: kan je me helpen met mijn “bling bling” of moet ik daar elders hulp voor zoeken ![]()
ohhh mujh pe ilzaaam ![]()
Alisha, I did upload it and forwarded you the image tags.. now if you dont receive them then you should not just keep waiting but bug me like Sandoo has been doing for the past 2-3 months :halo:
ene, ja die adres is van mij en alleen va mij.. en ik kan je ook aan die bling bling helpen ![]()
That's good! Ennn...dat had je niet moeten zeggen! Want nu ga ik je lastiggg vallen :p
En het klopt, ik had je een keer twee taarten gemaild, die je voor me hebt geupload...maar ik had ook een keer twee pizza's gemaild...die heb ik nog niet gezien :(
Anyways ik ga je mailen!!!
nou die pizza’s heb ik zelf gegeten ![]()
^lol...waren ze lekker? Over eten gesproken...ik ga nu eten...heb hongerrr
ja erg lekker.. thanx
ik heb ook net gegeten.. wat ga je eten?
waisay, voor een custom avatar moet je minimaal 1000 posts hebben gedaan.
Ik heb keema gegeten
I know, dat heb ik al gezet in mijn eerste post…wel lezen:smack2:
Maar ik heb een doel gesteld om heel snel veel te posten
N BTW, er worden soms uitzonderingen gemaakt voor antique users…and u know…ik ben very antique:rolleyes:
Een andere optie is om een beetje te flirten met mr. custom ![]()
Hain?!? Hoe komt het dat mijn aantal posts is geupgrade???![]()
Ik zie het nu pas…
^-- tja, je hebt je doel wel erg snel bereikt :halo:
heeft gesmaakt? ![]()
ok, ik zie dat je al aardig op weg bent ![]()
Maaaar, hoe kom je bij mr custom?
en denk je dat dat wel gaat werken? ![]()
Yep, erg lekker thank u. En om mijn mijn bereikte doel te vieren ga ik een nieuwe thread openen in cafe, houdt uw ogen open ;)
G...ben jij mr. custom? Ik dacht dat je hem moest vragen om avatar namelijk... Maar nu ik toch bezig ben, wil ik ook wel een titel onder mijn nick...:p
:..
i think i get mentol or my tongue.
i dont understand what u write.
it seems to me 'get nep kol geg hid kun bebdi"
yar whats this?
What’s wrong? Is it something I did or said:(
It is DUTCH, what language is ‘get nep kol geg hid kun bebdi’?
![]()