Re: cool,fool,qabool,namaqool,maqool
Nah I Like This !!! Its Cool !!!
Re: cool,fool,qabool,namaqool,maqool
Nah I Like This !!! Its Cool !!!
Re: cool,fool,qabool,namaqool,maqool
no no its not coll its fazool
Re: cool,fool,qabool,namaqool,maqool
Its For You Fazool …For Me Its Cool … Atleast I Know What I am And Where Are From Atleast Let My Avi Say What I Am !!!
Re: cool,fool,qabool,namaqool,maqool
ok baba theek he do whatever u want
Re: cool,fool,qabool,namaqool,maqool
That`s Good Dont Ever Try To Boss On Me… Let Me Be What I Am How Ever I Am Let Me Be That way !!!
Re: cool,fool,qabool,namaqool,maqool
okay ji mainy just aik suggestion diya tha ap ne reject kr di thats all
Re: cool,fool,qabool,namaqool,maqool
ahaaan khana jangi chal rhi hai
Re: cool,fool,qabool,namaqool,maqool
pata nhi
BM ko kuch b kaho bura man jaty hein
Re: cool,fool,qabool,namaqool,maqool
tum bura kehti ho kya ![]()
Re: cool,fool,qabool,namaqool,maqool
nhi to
Re: cool,fool,qabool,namaqool,maqool
lolzzz fir acha b na kaha karo ![]()
Re: cool,fool,qabool,namaqool,maqool
hmm ye sahi he
Re: cool,fool,qabool,namaqool,maqool
samajh gai na ![]()
Re: cool,fool,qabool,namaqool,maqool
Lolz What Is Good and What Is Bad … How Does This Mind Define It !!!
Re: cool,fool,qabool,namaqool,maqool
define DM bhai kren gy lol
Re: cool,fool,qabool,namaqool,maqool
BM… it waz for me … ?
Re: cool,fool,qabool,namaqool,maqool
Oh I Thought It Was For Me !!!
Sorry
Re: cool,fool,qabool,namaqool,maqool
ahaaan okiii
Re: cool,fool,qabool,namaqool,maqool
DM ye BM ko thora hsna or khush hona sikha do
Re: cool,fool,qabool,namaqool,maqool
Nah Let Me Be What I Am !!!