ajj cousin ka valima tha tu its me ![]()
[thumb=H]nomi_8633758.JPG[/thumb]
aik or ishtyleeeeeeee
[thumb=H]nomi%20baba_8633758.JPG[/thumb]
my cousin palee bachi ![]()
[thumb=H]PpPp_8633758.JPG[/thumb]
ajj cousin ka valima tha tu its me ![]()
[thumb=H]nomi_8633758.JPG[/thumb]
aik or ishtyleeeeeeee
[thumb=H]nomi%20baba_8633758.JPG[/thumb]
my cousin palee bachi ![]()
[thumb=H]PpPp_8633758.JPG[/thumb]
looking Shareef Bhai :)
nice hair style bhai…![]()
Janwar bhai looks like you define fashion.... ;)
Re: Cell pics .
itnee baReee bachee aur ub valeema??
gunjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay ![]()
ur tind should make it to da list of top 10 sexiest guppies of gupistan, in fact it shud be on da top ten of US ke bahut sexy gunjay’s but wait, ur in karachi, so ur competing with Ali Azmat…![]()
hahahahaa…Nice :k:
I really like your tind...i'm serious
nice picx :love:
tind par kab tak hair ugnay ka imkaan hai janaab ![]()
papi on ur tind … muaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhh … nice pics as usuall ![]()
Lookin nice bro:flower2: ![]()
Rukhsarbibi - - - Oh u mean nawaz shareef bhai ![]()
Gupshup k queen - - - bus kiya karo garoor nahi kara , wesay ajj kal ke Comb bhi boohat boori aarahe hai . . har thoori dair bad tot jati hai ![]()
mann-moji - - - nah jii nah . . . yah tu doost kay kapray hai , valima kay leyah mang kar pahnay hai ![]()
PakistaniAbroad - - -
is cousin ke pahlay he shadi ho gaie hai . . or jis ke shadi ho rahe hai woh doosari hai .
mal1k - - - oyee yaar sharam kar sharam kar kuch tu sexy or ali azmat logo ke izat rahnay day , mujh ko mela raha hai un say hahahahahhaha sharam kar agar nahi ate tu karachi aajaa mai sharam karwa do ga .
Shikra - - - abey hans kyun raha hai bay ![]()
Shakuntala Devi - - - if then im sure is par Anda zaror maro ge kyun kay jis ko pasand ati hai mari tind woh anda marnay ke kooshish karta hai is par ![]()
shoaib akhter - - - jab tum peesay day do gay . . . ankh maring
Sinner - - - oh nahi kar bay lipstick ka neeshan aajaie ga .
Dynamic fire - - - i love u bro ![]()
nice pix...:)
janwar…looking good once again…dat tind with goatee really digs in man :k:
pardesi kuri - - - hmmmmmmm again hmmmmmm then finally ![]()
faisaljawed007 - - - shukreyah maray bhai ![]()
wah… looking cool ![]()
kya hairstyle hai… ek dum jhakaas ![]()
don’t worry, I’ll use tomatoes ![]()
smooth...