bohot hua ........

**
os ko juda huye bhi, zamanaa bahot hua ..
ab kia kahain ye qissa, purana bahot hua ..

Dhalti na thi, kisi bhi jatan se shab-e-firaaq ..
ai marg-e-naagahaan, tera aanaa bahot hua ..

ham Khuld se, nikal to gaye hain par ai khuda ..
itney se waaqiye ka, fasaana bahot hua ..

ab ham hain aur, saare zamaane ki dushmaani ..
us se zara, rabt barhaana bahot hua ..

ab kiyon na, zindagi pe muhabbat ko waar dain ..
is aashiqi main, jaan se jaanaa bahot hua ..

ab tak to, dil ka dil se taarruf na ho sakaa ..
maanaa ki us se milna, milaanaa bahot hua ..

kia kia na ham Kharaab huye hain, magar ye dil ..
aai yaad-e-yaar tera, thikaanaa bahot hua ..

kehta tha naasehoon se, mere moonh na aa’iyo ..
phir kia thaa ek hoo kaa, bahaana bahot hua ..

lo phir tere labon pe, usi bewafa ka zikr ..
ahmad ‘Faraz’ tujh se kaha na!!, bahot hua ..

by
Faraz Sahab

**

I am like an Open Book Except for the few pages of my past, My life is an empty book. It takes the shape of a mystery, To me it does at least. For I cannot tell what happens next, Too many cliffhangers and too much suspense. But its clues all lead eventually to the same place, Unfortunately it does not say where. It only says get the next book, For in this one you’ ve ran out of room.

nice like always…i mean nice slection..kahin galti se phir samjo k ap ki tareaf ki

http://www3.pak.org/gupshup/smilies/wink.gif


~pochteY ho wo kidheR gaya
daRd buN kaR
meRay dil maiN uteR gaya~

bohat hi khoob

http://www3.pak.org/gupshup/smilies/ok.gif

thanko for sharing

http://www3.pak.org/gupshup/smilies/flower1.gif


MÙhb@t kÀ ÃnÒkhå SîÌSîÎã Hãï
KÆhî ý@$®Úb Káhï kîBàÎå H@ï

very nice

http://www3.pak.org/gupshup/smilies/smile.gif

bohat hua!! no more posts hehehehe…just joking…app nahi hotte tu yeh fazool kaam kaun karta?? hummara time inn fazoool kamoon mein kaise guzarta?? hai na??

http://www3.pak.org/gupshup/smilies/smooth.gif

waise agar faraz uncle hotte tu mein unhe kehti ke very nice!!


The heart has reasons that reason does not understand.
~Jacques Benigne Bossuel

very Nice.

http://www3.pak.org/gupshup/smilies/ok.gif


I’m Gonna Be The Champ
The Way I Wanna Be

Rude Boyz Rulez

**
khair aab itna bhi khush feham nahi hoon main

http://www3.pak.org/gupshup/smilies/biggrin.gif

ne ways thanks

http://www3.pak.org/gupshup/smilies/smile.gif

**


I am like an Open Book Except for the few pages of my past, My life is an empty book. It takes the shape of a mystery, To me it does at least. For I cannot tell what happens next, Too many cliffhangers and too much suspense. But its clues all lead eventually to the same place, Unfortunately it does not say where. It only says get the next book, For in this one you’ ve ran out of room.

**
shukriya moon face ji

http://www3.pak.org/gupshup/smilies/smile.gif

**


I am like an Open Book Except for the few pages of my past, My life is an empty book. It takes the shape of a mystery, To me it does at least. For I cannot tell what happens next, Too many cliffhangers and too much suspense. But its clues all lead eventually to the same place, Unfortunately it does not say where. It only says get the next book, For in this one you’ ve ran out of room.

**
bass janab kuch farigh logon ki khidmat karna hi apna social work he

http://www3.pak.org/gupshup/smilies/wink.gif

thanks IC, speedmaster and love dada ji

http://www3.pak.org/gupshup/smilies/smile.gif

**


I am like an Open Book Except for the few pages of my past, My life is an empty book. It takes the shape of a mystery, To me it does at least. For I cannot tell what happens next, Too many cliffhangers and too much suspense. But its clues all lead eventually to the same place, Unfortunately it does not say where. It only says get the next book, For in this one you’ ve ran out of room.

i like ur signature.

http://www3.pak.org/gupshup/smilies/smooth.gif


~~Never frown coz u never know who is falling in luv with your smile!!!~~

**
shukirya .. aab kaheen copy na kar lena

http://www3.pak.org/gupshup/smilies/wink.gif

**


I am like an Open Book Except for the few pages of my past, My life is an empty book. It takes the shape of a mystery, To me it does at least. For I cannot tell what happens next, Too many cliffhangers and too much suspense. But its clues all lead eventually to the same place, Unfortunately it does not say where. It only says get the next book, For in this one you’ ve ran out of room.

Nice choice
Thanx for sharing

Nice CollectioN bro Mashaallah

http://www3.pak.org/gupshup/smilies/smile.gif

saari gHazal hi bohaat passand aai

http://www3.pak.org/gupshup/smilies/smile.gif


**Be-kHudi le gai kahaaN ham ko
Der se intazaar hai apnaa
Jis ko tum Aasmaan kehte ho
So DiloN kaa gHubaar hai apnaa
**

[This message has been edited by Tassneef (edited July 13, 2002).]

aah blue font waale bhahi jaan, pataa nahee aap ghaaeyab kahaan rehte hain?,’ kayee mudaton tak hazoor chehra nahee karaate

http://www3.pak.org/gupshup/smilies/biggrin.gif

.

hamesha ki tarah aapkaa intekhaab dil_rubaa o dil_kash aur above all eik manjhe huwe maahiR sukhanwar kaa kalaam.

dil mein ghar kar geyaa.

http://www3.pak.org/gupshup/smilies/ok.gif

thanks for sharin
and plz do dropp by from time to time

http://www3.pak.org/gupshup/smilies/smile.gif

(apne kalaam ke saath)

**
so nice of you mareez-e-ishq sahab .. Allah aap ko is mozi marz se jaldi shifa-e-kamila ata farmaye .. Ameen

http://www3.pak.org/gupshup/smilies/smile.gif

pasandidgi ka bohot bohot shukriya janab .. and I’ve already posted something with apne kalam se

http://www3.pak.org/gupshup/smilies/smile.gif

or janab … thanks for such a nice reply .. God bless you

http://www3.pak.org/gupshup/smilies/smile.gif

I’ll be around now ..

thanks to you to jumura and tasneef

http://www3.pak.org/gupshup/smilies/smile.gif


I am like an Open Book Except for the few pages of my past, My life is an empty book. It takes the shape of a mystery, To me it does at least. For I cannot tell what happens next, Too many cliffhangers and too much suspense. But its clues all lead eventually to the same place, Unfortunately it does not say where. It only says get the next book, For in this one you’ ve ran out of room.

http://www3.pak.org/gupshup/smilies/ok.gif

nice Azam G


~~* Life has taken me in many different ways showing that people only look for wisdom and status…… and even though I rank myself through that to show my good qualities and sweetness of speech!………

………But at the end all I get is the hand full of “DusT”~~~
,.-~´ ¨¯¨*·~-.¸-(_ *WaFa* _)-,.-~*´¨¯¨·~-.¸

ab kiyon na, zindagi pe muhabbat ko waar dain ..
is aashiqi main, jaan se jaanaa bahot hua ..

Zabardast Azam

http://www3.pak.org/gupshup/smilies/ok.gif

…check ur pm.

http://www3.pak.org/gupshup/smilies/smile.gif


—~—Maria—~—
~Kiya haaq wo jeena hai jo apnay hi liyay ho
Khud mit kar kisi aur ko mitnay se bacha lay~

**
shukriya Heart Hacker H

http://www3.pak.org/gupshup/smilies/smile.gif

**


I am like an Open Book Except for the few pages of my past, My life is an empty book. It takes the shape of a mystery, To me it does at least. For I cannot tell what happens next, Too many cliffhangers and too much suspense. But its clues all lead eventually to the same place, Unfortunately it does not say where. It only says get the next book, For in this one you’ ve ran out of room.

**
thanks maheen .. :~)
**


I am like an Open Book Except for the few pages of my past, My life is an empty book. It takes the shape of a mystery, To me it does at least. For I cannot tell what happens next, Too many cliffhangers and too much suspense. But its clues all lead eventually to the same place, Unfortunately it does not say where. It only says get the next book, For in this one you’ ve ran out of room.

nice choice Azam

http://www3.pak.org/gupshup/smilies/smile.gif