NalQa bhai ke Tuti bajhi say
Donoh behtay rahein ge aur barthan jaldhi dhul jayah kareinge:blush:
Re: Bas ab shadhi karh doh
:lol:
awwwwwwww its a perfect match!:k:
jaldi karo mere bhi bartan pare hain dhulne wale ![]()
Re: Bas ab shadhi karh doh
chalo chalo, i think pepsi n sm1n are married, 3nd Marriage time!
Re: Bas ab shadhi karh doh
aho yaar shadi karwao phir bartan dhulwao
mere bhee dhotian pare hain dhulnay say