Bas ab shadhi karh doh

NalQa bhai ke Tuti bajhi say
Donoh behtay rahein ge aur barthan jaldhi dhul jayah kareinge:blush:

Re: Bas ab shadhi karh doh

:lol:

awwwwwwww its a perfect match!:k:

jaldi karo mere bhi bartan pare hain dhulne wale :@:

Re: Bas ab shadhi karh doh

chalo chalo, i think pepsi n sm1n are married, 3nd Marriage time!

Re: Bas ab shadhi karh doh

aho yaar shadi karwao phir bartan dhulwao
mere bhee dhotian pare hain dhulnay say