Baba-Gee in Modern world

This morning I came and saw different style of cafe.. seems to me sum english typo thingy. I am sooo confused, iss ummar mein tuo larkee bee pehchani nahi jatti post ka author kaissay pata chalay ga… Meray ko sunbalo mujhay samjh na awaay…

Mein baba shehar Lahore ka..really I dont like it. Please change it. kIYA ISS WEBSITE KAY MAZDOOR ABHI BEE KAAM KER RAHAY HAIN…KUCH THREAD UNDER CONSTRUCTION HAIN… Allah Hu

Re: Baba-Gee in Modern world

aa gaye ho babaou??

na salam na dua youN hi mouN chuk kar baat kkiye jaa rahay ho?

Re: Baba-Gee in Modern world

I am very confident baba..always speak up...moun chuk ker hee baat kerta houn...

Re: Baba-Gee in Modern world

mouN chuk kar aasamaaN say baat kartein hain :hoonh:

Re: Baba-Gee in Modern world

Jub shehar kay log baat na sunaain aur humain kissi aur ka hawala dain tuo Allah ko yaad kerna bura tu nahi...Natsha Darling..Wanna know, who am I????

Re: Baba-Gee in Modern world

^ I know who you are and STOP callin me darling :snooty:

Re: Baba-Gee in Modern world

Acha you know me :frowning: hey I am not your daghoo baiya or any1 else. I am BABA the gr8 G.

well, what is flooding..Bachay:smack:

Re: Baba-Gee in Modern world

u r not daagh but u r some ajnabi :p

Re: Baba-Gee in Modern world

Ajnabi :smack:

I am not jealous..Go n listen your Mama. Dont eat my head:D