Asal Eid Kis ki?

Hum log EID per bohot tayyari shiyari ker ke theek hai ke aik dusray ko milney jatay hen aur milna bhi chaahiye, lekin agar app sub deeply sochein to asal Eid to bachon ki hoti hai kiunke bardon per zimmay daari bohot hoti hai. Dusra hum sub log iske asal maqsad ko bhi samajhnay me nakaam rahay hen.

Dusri taraf agar hum ghantay ghantay mobile per larkion aur larkon se laaambi lambi baatein kernay, affairs chalanay aur gupshup lagaaney aur jaahilon ki tarah motorcycle per swaar ho ker baahir sharif khawaateen to tung kernay ko Eid kehtay hen, to thats not EID, Infact that is Dimagh ki Kharabi!

jo ajkal ki naujawan nasal me muntaqil ho chukki hai aur ye marz time ke sath sath bardhta hi ja raha hai aur qayamat ki nishaaniyon me se aik nishani hai.

Eid in cheezon ke liay nahen hoti lekin afsos ke aj EID aur Yaum-e-Azadi isi cheez ka naam hai. aur humlog inka asal mafhoom aur asal maqsad samajhnay se qassir rahay.

Think About That also and

EID MUBARIK To All

:confused: