And now my mehndi 😊

[thumb=H]mehndi616965_8001591.JPG[/thumb]

[thumb=H]mehndi716965_8001591.JPG[/thumb]

[thumb=H]mehndi816965_80015911.JPG[/thumb]

Eid Mubarak :hug:

btw .. bohat dark hai mehndi :stuck_out_tongue:
put some light on it .. will ya!!

lakin lookin berry nice :love:

thax for sharing :flower2:

jaldi main thi naa :blush:

kaisa hai design? all my mehnat :hula:

thanx :flower2:

very beautiful design!!
proud of u nancy :k:

:hug:

thanx :hug:

just for shobby bhai :hug:

[thumb=H]cap_00216965_4371775.JPG[/thumb]

[thumb=H]cap_00316965_4371775.JPG[/thumb]

[thumb=H]cap_00416965_4371775.JPG[/thumb]

Mehndi per light mardi :hehe:

hahaha :hehe:

light marnay ka shukreya… nancy :hug:

W :love: W .. lookin very nice :k:
thanx soooo much !!!

awwww, thanx :blush:

lovely :-)

i luv mehendy ...

thanx :hug:

nicee designs :k:

Nancy boohat pyaray hath hai app kay :kiss:

well in hatho ke manhdi mai jaan aagaie app kay hatho par lag kar :slight_smile:

Ab kuch nazar aa raha hai. Nice :k:

Kool.. :k:

kis ne lagai?

Wah looking nice zabardast :k:

Nice MASOOM say haat...jeetee rahoo beta.

thanx :slight_smile:

Thanx :hug:

:k:

asye to may nay bhi apni choooooooteee see piyaare see bhaange ko laaga dee the :p