Allah Ne Apko Paida Kiya...

ALLAH ne
tumhain paida kya ke
tum uski ibadat
karo
Rozey rakho
Namaz parho
Quran parho
Uska Zikr karo
Deeni kitabain parho
Per tummmmm

Yahan per Post Kar Rahay ho
SHARAM KARO…

Re: Allah Ne Apko Paida Kiya…

:aq:

app tay tusi aithay parh parh namaz raat guzari

Re: Allah Ne Apko Paida Kiya…

:vivo:

Re: Allah Ne Apko Paida Kiya…

main bara ibadat guzar houn :blush:

Re: Allah Ne Apko Paida Kiya…

han aap Ibadat kai time par GUZRAI —> :sleep: huwai jo hoTai hain.. :o

Re: Allah Ne Apko Paida Kiya…

watever unkil kk said:k:
:chai:

Re: Allah Ne Apko Paida Kiya…

bery naghty boy tanu kisne dasyaa… chalo hun aur kisi nu na dasnaa :fatee:

Re: Allah Ne Apko Paida Kiya…

:chai:

Re: Allah Ne Apko Paida Kiya…

:chai: 2

Re: Allah Ne Apko Paida Kiya...

oye itni chai peetay hoo
new khan chalatay hoo tum donno?

Re: Allah Ne Apko Paida Kiya…

hum tou post kar rahai hain app tou THREAD khool rahai hain:eek:

:smilestar:

Re: Allah Ne Apko Paida Kiya…

^lol

i did ibadat today:blush: with mum like a lil grl

:rotato:

Re: Allah Ne Apko Paida Kiya...

Sorry my friend but you forgot the most important part. Us kay bandoN ki khidmat karo.

Re: Allah Ne Apko Paida Kiya…

Look who’s talking

:rotfl:

Re: Allah Ne Apko Paida Kiya…

ditto :k:

Re: Allah Ne Apko Paida Kiya…

Gala daba kar :phati:

Re: Allah Ne Apko Paida Kiya…

gala daba ker … :phati: