``` [ again on request | be happy ] ```

Style : mein rahnay ka …

–gone–

Action : Mar doonga …

–gone–

Flash: uff itna gora …

–gone–

Body : kidhar hai ?

–gone–

Eid : eid shirt … i bought bikerboy shirt & ask father 2 buy bike but ans = no

–gone–

Smile : :blush:

–gone–

posted again on resquest

continued 4m http://www.gupistan.com/gs/showthread.php?t=173393

PS: don’t quote

Re: again on request | be happy ]

:eek: ye tum ho

wuta a girlish look

Re: again on request | be happy ]

anyways nice picz :k:

Re: again on request | be happy ]

lol … :rotfl: … now i can’t say anything :stuck_out_tongue:

thx

Re: again on request | be happy ]

Aapko nahin lagta key third picture mein aapney powder kuch zyada laga liya hai? :halo:

Re: again on request | be happy ]

sinner beta looking gud

Re: again on request | be happy ]

nice pics yaar..you're cute and photogenic :)

Re: again on request | be happy ]

sinner jee tusee te bare hot-shot nikle;)
jaanu i know wat u r waiting 4 …:blush:…kahee kisee roz dikha doon gee;)

Re: again on request | be happy ]

sinner looking good !!

waisee u need to gain some pounds. Maybe I should donate some of mine to u so it'll work both for us :D

Re: again on request | be happy ]

^^ hey i can be the third donator for fresh MEAT!
:hehe:

Re: again on request | be happy ]

KhamoshNigahein ] powder woh ami bachpan mein lagti thi … ab tou powder naam ki cheeez ghar mein hi nahi hai :stuck_out_tongue: … Ab tou deodrant use karta hooon … oh one thing it 2 much white bcz my skin is oilly or skinny :-p

Sherni ] eeeeeeeeek … mein aur beta ? … kiya baat hai … larkiyoon ko tou chota banay ka shook hota hai

** lastknightess** ] o than k u … than k u … so chick ?

MKS ] oye yeh pic tou kal fever mein li thin … when i was sick and faint … tuseee v ta baray sac-cy ho :wink: … jitna abhi tak dekha hai ussi par kush hain hum … par agar video conversation ho jay tou kiya baat hogi :-p

TommyKnocker ] thx … yeah i m skinny bcz yesterday i was sick … I can gain weight when i go 2 gym but my life is very busy …

Indo_girl ] hummmmmmmm … third party :eek: … i don’t want 2 b fatsoooooo :-p

Re: again on request | be happy ]

mera yaar dil-dar bara sooonaa mai dekho bar bar is ko :wink: sinner mari jaan kiya lag rela hai beru aik dam makhan fakik . . . appun sure GS ke larkiya ke watt lag jani hai :dhimpak: love u man.

Re: again on request | be happy ]

Powder nahin to fair & lovely hadd se zyada use karli hogi… or you tried to bleech your… daal mein kuch na kuch kaala to zaroor hai :stuck_out_tongue:

Oh and fikar not, ab ghar mein powder nahin hai to shaadi key baad sirf powder hi powder nazar aye ga :stuck_out_tongue:

Re: again on request | be happy ]

thx … mera janu hai tou … love u

KN ] aray meri ghar mein asi cheezain nahi hoti kiyoon kay meri koi behn nahi hai :stuck_out_tongue: … daal mein kal yeh hai kay I hav chikney chikney skin :stuck_out_tongue: … Shaadi woh kiya hoti hai … mein tou shaadi karoon ga hi nahi …

Re: again on request | be happy ]

Acha ab aisi koi cheez nahin hai to shaadi key baad aapki begum le ayein gi :stuck_out_tongue:

Haan haan… don’t try to act too innocent.. Everyone knows you’re not… :stuck_out_tongue: Waisay barey khochal ho aap… Sirf oopar sey hi keh rahein hain key shaadi nahin karein ge.. Ander sey to duayein maang rahey hongey :stuck_out_tongue:

Re: again on request | be happy ]

:closed:

Re: again on request | be happy ]

nah … meri begum aur make up karay naaaaaaaaaaaah … I hate make up … i love natural beauty :stuck_out_tongue:

lol … If i say i m really innocent would u believe me :frowning: … khochal ??? lol … nah mein tou shaadi kar kay barbad nahi hona chata :stuck_out_tongue:

Destinee ] :mad: yahan modz sotay rahtay hain :stuck_out_tongue:

Re: again on request | be happy ]

Carebear never sleeps.

Re: again on request | be happy ]

^^ lol ... i hav removed pic's 4m yesterday and thread is still opened :p

Last edited by Sinner : Jan 28th, 2005 at 04:10 PM.

Re: again on request | be happy ]

Ohh, Main to bhool hi gayi thi key aapki begum bhi aapkki tarah pehley sey laal laal hongi, make-up ki kya zaroorat hai :stuck_out_tongue:

Ehmm… NO!!! Na shakal sey innocent, na aqal sey innocent… to main kaisey maan loon :snooty:

Sab larkey yehi kehtey hain, mager larki dekhtey hi phisal jaatey hain :stuck_out_tongue: