Sinner
January 27, 2005, 6:04pm
1
Style : mein rahnay ka …
–gone–
Action : Mar doonga …
–gone–
Flash: uff itna gora …
–gone–
Body : kidhar hai ?
–gone–
Eid : eid shirt … i bought bikerboy shirt & ask father 2 buy bike but ans = no
–gone–
Smile :
–gone–
posted again on resquest
continued 4m http://www.gupistan.com/gs/showthread.php?t=173393
PS: don’t quote
Re: again on request | be happy ]
ye tum ho
wuta a girlish look
Re: again on request | be happy ]
anyways nice picz :k:
Sinner
January 27, 2005, 6:31pm
4
Re: again on request | be happy ]
Burnished_Stone:
ye tum ho
wuta a girlish look
lol … … now i can’t say anything
thx
system
January 27, 2005, 7:44pm
5
Re: again on request | be happy ]
Aapko nahin lagta key third picture mein aapney powder kuch zyada laga liya hai? :halo:
system
January 27, 2005, 7:50pm
6
Re: again on request | be happy ]
sinner beta looking gud
Re: again on request | be happy ]
nice pics yaar..you're cute and photogenic :)
Re: again on request | be happy ]
sinner jee tusee te bare hot-shot nikle;)
jaanu i know wat u r waiting 4 … …kahee kisee roz dikha doon gee;)
Re: again on request | be happy ]
sinner looking good !!
waisee u need to gain some pounds. Maybe I should donate some of mine to u so it'll work both for us :D
Re: again on request | be happy ]
^^ hey i can be the third donator for fresh MEAT!
Sinner
January 28, 2005, 8:09am
11
Re: again on request | be happy ]
KhamoshNigahein ] powder woh ami bachpan mein lagti thi … ab tou powder naam ki cheeez ghar mein hi nahi hai … Ab tou deodrant use karta hooon … oh one thing it 2 much white bcz my skin is oilly or skinny :-p
Sherni ] eeeeeeeeek … mein aur beta ? … kiya baat hai … larkiyoon ko tou chota banay ka shook hota hai
** lastknightess** ] o than k u … than k u … so chick ?
MKS ] oye yeh pic tou kal fever mein li thin … when i was sick and faint … tuseee v ta baray sac-cy ho … jitna abhi tak dekha hai ussi par kush hain hum … par agar video conversation ho jay tou kiya baat hogi :-p
TommyKnocker ] thx … yeah i m skinny bcz yesterday i was sick … I can gain weight when i go 2 gym but my life is very busy …
Indo_girl ] hummmmmmmm … third party … i don’t want 2 b fatsoooooo :-p
Janwar
January 28, 2005, 11:33am
12
Re: again on request | be happy ]
mera yaar dil-dar bara sooonaa mai dekho bar bar is ko sinner mari jaan kiya lag rela hai beru aik dam makhan fakik . . . appun sure GS ke larkiya ke watt lag jani hai love u man.
system
January 28, 2005, 12:49pm
13
Re: again on request | be happy ]
Powder nahin to fair & lovely hadd se zyada use karli hogi… or you tried to bleech your… daal mein kuch na kuch kaala to zaroor hai
Oh and fikar not, ab ghar mein powder nahin hai to shaadi key baad sirf powder hi powder nazar aye ga
Sinner
January 28, 2005, 4:09pm
14
Re: again on request | be happy ]
thx … mera janu hai tou … love u
KN ] aray meri ghar mein asi cheezain nahi hoti kiyoon kay meri koi behn nahi hai … daal mein kal yeh hai kay I hav chikney chikney skin … Shaadi woh kiya hoti hai … mein tou shaadi karoon ga hi nahi …
system
January 28, 2005, 10:12pm
15
Re: again on request | be happy ]
Sinner:
thx … mera janu hai tou … love u
KN ] aray meri ghar mein asi cheezain nahi hoti kiyoon kay meri koi behn nahi hai … daal mein kal yeh hai kay I hav chikney chikney skin … Shaadi woh kiya hoti hai … mein tou shaadi karoon ga hi nahi …
Acha ab aisi koi cheez nahin hai to shaadi key baad aapki begum le ayein gi
Haan haan… don’t try to act too innocent.. Everyone knows you’re not… Waisay barey khochal ho aap… Sirf oopar sey hi keh rahein hain key shaadi nahin karein ge.. Ander sey to duayein maang rahey hongey
Re: again on request | be happy ]
:closed:
Sinner
January 29, 2005, 6:17am
17
Re: again on request | be happy ]
Acha ab aisi koi cheez nahin hai to shaadi key baad aapki begum le ayein gi
Haan haan… don’t try to act too innocent.. Everyone knows you’re not… Waisay barey khochal ho aap… Sirf oopar sey hi keh rahein hain key shaadi nahin karein ge.. Ander sey to duayein maang rahey hongey
nah … meri begum aur make up karay naaaaaaaaaaaah … I hate make up … i love natural beauty
lol … If i say i m really innocent would u believe me … khochal ??? lol … nah mein tou shaadi kar kay barbad nahi hona chata …
Destinee ] yahan modz sotay rahtay hain
Re: again on request | be happy ]
Carebear never sleeps.
Sinner
January 29, 2005, 7:18am
19
Re: again on request | be happy ]
^^ lol ... i hav removed pic's 4m yesterday and thread is still opened :p
Last edited by Sinner : Jan 28th, 2005 at 04:10 PM.
system
January 29, 2005, 10:18am
20
Re: again on request | be happy ]
Ohh, Main to bhool hi gayi thi key aapki begum bhi aapkki tarah pehley sey laal laal hongi, make-up ki kya zaroorat hai
Ehmm… NO!!! Na shakal sey innocent, na aqal sey innocent… to main kaisey maan loon
Sab larkey yehi kehtey hain, mager larki dekhtey hi phisal jaatey hain