thanks peeplaan :k:
talwar bibi,
thanks peeplaan :k:
talwar bibi,
***du dekh li akelay akelay flight of the phoenix? How was it anyway?
yeh sitarooN ki zaban mairee samajh main nahi aai … :halo:
Zameen kay log zameen par hi rahiyeh sitaaroN ko mat chooiay jal jaaingay :halo:
wasnt worth watching.. but u knoww... beech neend say uth kar drive karkay jao, to bus, dinn kharaab, neend uchat!
Yes, after snow comes the sunshine.
Windchill factor bhool gai bhai sahab? ![]()
:biggthumb
nice pixzz faizy bhai waisey app shoes ki pictures lena chah rahey thiey ahmm yah waqaiye hi awien hi lay li :D
Re: Re: after snow, comes the shine..
i can look also .. do something
nahi yara, aiween lay li thee.. i was thinking of movie ‘driven’ i guess..
:rotato:
sadi: o khair hay yaar, frozen brain ke sath kuch nahi kaam chalta ![]()
chalo yaar faizy bhai canadian winter hai yaar maze karo pakistan mein loog muree jaate thay aap ko yahan free mein sare maze mil rahe hain....baraf ka goola banake maring :)
and flight of the pheonix dude what were u thinking...
Aweee, after the snow cometh the Sun shine
:k: right Sunshine,?