after snow, comes the shine..

thanks peeplaan :k:

talwar bibi,

***du dekh li akelay akelay flight of the phoenix? How was it anyway?

yeh sitarooN ki zaban mairee samajh main nahi aai … :halo:

Zameen kay log zameen par hi rahiyeh sitaaroN ko mat chooiay jal jaaingay :halo:

wasnt worth watching.. but u knoww... beech neend say uth kar drive karkay jao, to bus, dinn kharaab, neend uchat!

Yes, after snow comes the sunshine.

Windchill factor bhool gai bhai sahab? :hoonh:

:biggthumb
nice pixzz faizy bhai waisey app shoes ki pictures lena chah rahey thiey ahmm yah waqaiye hi awien hi lay li :D

Re: Re: after snow, comes the shine..

i can look also .. do something

nahi yara, aiween lay li thee.. i was thinking of movie ‘driven’ i guess.. :konfused::rotato:

sadi: o khair hay yaar, frozen brain ke sath kuch nahi kaam chalta :blush:

chalo yaar faizy bhai canadian winter hai yaar maze karo pakistan mein loog muree jaate thay aap ko yahan free mein sare maze mil rahe hain....baraf ka goola banake maring :)

and flight of the pheonix dude what were u thinking...

Aweee, after the snow cometh the Sun shine :hehe::k: right Sunshine,?