Aashiqui Mein Har Aashiq

Hojata hai majboorrrr!!!:music:

is mein dil kaaa mere dilka kyaa kasoor

:smiley:

how are all my beautiful people out there?
:@:

Re: Aashiqui Mein Har Aashiq

:@: iam hhungryyy

Re: Aashiqui Mein Har Aashiq

to phie kuch kha lo:@:

Re: Aashiqui Mein Har Aashiq

nahii.. mujhe daal nahi khaani :crying:

Re: Aashiqui Mein Har Aashiq

kyon saath mein chawal honge to bohat maze ka hoga :@:

Re: Aashiqui Mein Har Aashiq

:sunnyboy:

Re: Aashiqui Mein Har Aashiq

Beautiful person here :wave:

Re: Aashiqui Mein Har Aashiq

aashiqi mai har aashiq hota hai majboor

aur end mai chittar bhi khata hai zaroor

chacha hota hai maghroor..and littar garam , jaise garam tandoor

nice bay tukki thread pagli bibi, sahi ja rahi ho.

Re: Aashiqui Mein Har Aashiq

Samad what else you expect from Pagals… :hehe:



Pago… :hugz:


Kis Nay Humain Yaad Kiyaaa … :blush: