Hojata hai majboorrrr!!!![]()
is mein dil kaaa mere dilka kyaa kasoor
![]()
how are all my beautiful people out there?
![]()
Hojata hai majboorrrr!!!![]()
is mein dil kaaa mere dilka kyaa kasoor
![]()
how are all my beautiful people out there?
![]()
Re: Aashiqui Mein Har Aashiq
:@: iam hhungryyy
Re: Aashiqui Mein Har Aashiq
to phie kuch kha lo:@:
Re: Aashiqui Mein Har Aashiq
nahii.. mujhe daal nahi khaani ![]()
Re: Aashiqui Mein Har Aashiq
kyon saath mein chawal honge to bohat maze ka hoga :@:
Re: Aashiqui Mein Har Aashiq
![]()
Re: Aashiqui Mein Har Aashiq
Beautiful person here ![]()
Re: Aashiqui Mein Har Aashiq
aashiqi mai har aashiq hota hai majboor
aur end mai chittar bhi khata hai zaroor
chacha hota hai maghroor..and littar garam , jaise garam tandoor
nice bay tukki thread pagli bibi, sahi ja rahi ho.
Re: Aashiqui Mein Har Aashiq
Samad what else you expect from Pagals… ![]()
Pago… ![]()
Kis Nay Humain Yaad Kiyaaa … ![]()