yeh Ishq haye...

Re: yeh Ishq haye…

**you still remember me?

PS: i shouldn’t ask you how are you… coz mere duaooN maiN bouhat asar hai… **

yeh aur aik week baad keh raha thaa “shadi na karna” :)… :wsalam:

**
yeah we do… but never let the person know.. k aap ussay pyar karty ho… ye “naseehat” bhe hai aur “waseeyat” bhe… :k:**