Re: Who Am I ???
mein nay socha shayd mujhay he pata hay ![]()
Re: Who Am I ???
mein nay socha shayd mujhay he pata hay ![]()
Re: Who Am I ???
**Saif Karishma ki hai ![]()
**
Re: Who Am I ???
naheen my Fav. Sallu bhai aur Sonali key ![]()
Re: Who Am I ???
**
Aik hi baat hai ![]()
**
Re: Who Am I ???
well meinay kabhi kisi say nahi poocha their gender chahay koi kitna bhi taas maar kyun na ho
Re: Who Am I ???
taas Is it Taash “cards” ![]()
Re: Who Am I ???
acha jee
Re: Who Am I ???
tees sorry typo error
Re: Who Am I ???
Excused is accepted ![]()
Re: Who Am I ???
excused is accepted nahi hota hai
excuse is accepted hota hai… its a verb adjactive my dear
Re: Who Am I ???
baat samjh mein aa gai hay na
to bus theek hay ![]()
Re: Who Am I ???
ap kya english ki ustani hai ![]()
Re: Who Am I ???
![]()
ustani…
Re: Who Am I ???
Mashtarni ![]()
Re: Who Am I ???
@gyps
Re: Who Am I ???
![]()
Re: Who Am I ???
lagta hay Mashterni g naraz ho kar challi gai hain Shooorry g please accepted or excused ![]()
Re: Who Am I ???
Mastarni jee apnay sweeto bhai ke pass gyi hai ![]()
Re: Who Am I ???
oshtani jii nalaj ho gaein ooho ![]()
Re: Who Am I ???
![]()
unn say sorry karo aur excused accepted bhi karwa doo ![]()