:bailan: Whispering Death :bash:

Re: :bailan: Whispering Death :bash:

Really:D i am feelin so lazy right now na :blush: .I will register soon na :blush: after i have done some housework that i by the way hate:( .
Still dont know what my nick should bee :frowning:

^ n i thougt u already made one :smack:

then who is ~beautiful~ nick ?

I dont know who beatiful is jee :smack: why would i chose a nick like that jee :smack: The answer is i wouldent chose a nick like that jee :bash:
For u kami :bailan:

Bm :wave: kaise ho aur kahan gayab ho ?

^ heheheheh Jeeeee

theeek hai khala Jeeee … as u like jeeeeeee

LOL for Kami Jeeeeee

Hmm i thought u were kami , if ur not kami who are u ?.I get the feelin i know u , by the way who told ya i was gonna join GT :bash:
I am not ur khala jeee jeeeeeeeeeeeeeeeee :bailan: :bash: How many time do i have to say that :teary3:

Hei…Jeg er det veldig bra da jeg er paa ferien i India!! Det er flot at du kaller meg ‘venninen min’ fordi jeg ville proeve aa bli dine vennine…:slight_smile: Saa du har hemmelighet for bm:rolleyes: …

what is GT??

Awww du er heldig som er i india , jeg kom hjem 2 uker siden fra pak .Jeg var der i 6 uker og det var så deiligt :blush: .Men det var veldig varmt der :frowning: og de stygge insektene der :frowning: .Awww når du besøker gs igjen , pm meg din email id , hvis du ikke har noe imot det:blush:

India er veldig varmt og her er mange store insekter ogsaa!!! det er totalt annerledes fra Norge eller frankrike

Yeah i know :smiley:

Saa liker du best norge eller pakistan? hvor skal du bo etterpa, Norge, Pakistan eller annet land?

Jeg liker meg best i norge , jeg er født er så jeg greier ikke å bo i pak :blush:
I trur eg kommer til å bo i norge etterpå , men en ting vet jeg for sikkert og de er at jeg ikke kommer til bo i Asia :smiley:

virklig?? ikke Asia?..ok vi skal snakke om det etter jeg gaar til PK…

Ja ikke Asia .Jeg ville aldri ha greid meg der , fordi som jeg sa jeg ble født her .Det var kjekt å reise til pak og vær der i 2 månder , men jeg ville ikke greid å leve der resten av livet .Miljøet , kulturen, meneskene er så different from what i am used to na.:frowning: Beside jeg hater de ekle insektene :snooty:
Aww når skal du reise til PAk?

ye yahaN meray khilaf kya kya bataiN ho rahi haiN?

:bailan: for all of you. :hoonh;

Thats up to us to know and u too wonder my jani jee :stuck_out_tongue: :smiley:

BM…why are you beating us so much…:crying: :crying: :crying:

men det er morsomt!! kanskje liker jeg aa bli der resten av livet…jeg skal ti PK i juletiden inshallah…men jeg er ikke sikkert naa, jeg venter til mine ferien datoer…