Re: what r u thinking????
det ved jeg ikke rigtige måske i norge eller i bornholm men næste mdr ..lets see :)
j
det ved jeg ikke rigtige måske i norge eller i bornholm men næste mdr ..lets see :)
j
ikke fransk ..hvd med dig ?
Re: what r u thinking???
fransk naturligvis, og norsk, tysk…og jeg laerer urdu og hindi nu! Snakker du urdu?
yep det gør jeg ..
wow du er god til at lære :) er du fra pak , dk eller frankrig ?
jeg er fransk. Men da jeg liker mye Pakistan, learer jeg urdu, or proever jeg aa forstaa bedre pakistansk Kultur og tradisjon…so GP er bra for meg!
wow det er flot :k:..er der mange pakistaner in frankrig ?
btw whatever u wrote above is more like norsk than danish ..hehe men det går , jeg kan godt forstå det ..n thats wat matters ![]()
Khep Not! Make ur own danish thread :)
The most danish I know is the cheese filled crossaint we get at bakery....
Hungry: Depends wats for food
Thinking: Had a fight with teacher yesterday...she is gonna nail me in assignments and stuff now :( ....Also wat car should I buy?
Prince MS, Sandleen was obviously writing in danish, but I was in norwegian…so it have been unfair to call it danish thread…and we were really thinking about it at that time…and I am thinking now still at school in late june…how’s canadian schools ?
yep I don’t write danish! just understand it!! and no there are not many pakis in france that’s why i have to go on the net to talk to some…
ahan ok
Prince whatever ...