Re: Time Pass
acha ji ye to buhat achi baat hai aap to subah se yahin lagti hain :)
time pass kahin ghar to nahin hai aap ka :D
me waitin for someone ..................
buss agar aj nahin ayaa na tou phir nahin aon ge kal say
Re: Time Pass
acha ji ye to buhat achi baat hai aap to subah se yahin lagti hain :)
time pass kahin ghar to nahin hai aap ka :D
me waitin for someone ..................
buss agar aj nahin ayaa na tou phir nahin aon ge kal say