The Dutchies Thread

Re: The Dutchies Thread

Pixxxxi :wave:

not much.. just bizzy.. how about you mate?

Ja, nu gaat zij ons rond rijden, kunnen we eindelijk 'ns een keer uitrusten :snooty:

thanx yaar..:smiley: eh.. durfen jullie wel met mij te cruisen..? :rolleyes: :smiley: maar jah.. zowieso na 4 weken.. wanneer ik terug ben van engeland..en als ik londen overleef..:bummer:

maar jah.. ik weet niet of ik komend 4 weken online kom..duzz alvast een hele fijne vakantie verder..:wave: 2 all the dutchies..:flower1:

ey..ben je chauffeuse niet..! :snooty: het is jullie taak om de meiden rond te rijden.. duzzz..:hoonh: chauffeurs..:snooty:

^^ may nay bheee dutch language samajene hia :crying:

Yo Whatz Up Dutchie's??
Waarom zijn jullie stil?

waar zijn alle dutchies..

oh wacth, eentje zit in norwegen, eentje in londen.. en de rest weet ik niet

wie zit in Noorwegen en wie zit in Londen?

Chimmy zit in norwegen.. en Sammy is in londen.. :D

Hello Dutchies, long time no see! Hoe is het met jullie allemaal? Ik hoop dat het goed gaat met jullie en met jullie familie, hopelijk hebben jullie geen familie in de getroffen gebieden wonen? En vergeet niet gul te doneren, Pakistan heeft onze hulp hard nodig, bless you all.

Ramadan Mubarak nog!

-xxx-

heeeyyy kijk 'ns wie daar is.. Dat is zeker lang geledn zeg.. hoe is miss? en waar heb je gezeten.

Ramadaan Mubaarak to you too :)

Goed hoor en met jou? Waar heb ik gezeten...ehm, ben dit jaar 2 keer naar Pakistan geweest, waarvan een keer voor stage (4 maanden). Verder heel druk gehad met school! So what's new?

Met mij ook goed :)

ahaan, waar heb je stage gelopen? en hoe ist gegaan?

^ yeah what he said.

In het Aga Khan ziekenhuis (karachi), en het is heel goed gegaan thanx! Heb veel geleerd, leuke ervaring opgedaan en een goed cijfer gehaald ;)

Miss Alishaaaa!!! :hug: Welcome back yaar.. hoe gaat het? Ramadan Mubarak..

Ps.. remember me..? :halo:

Of course CM, hoe kan ik my sweet sis vegeten!!! :hug: Hoe is het met je meid? Hoe gaat het op school?

:flower1:        :kiss:       :flower1:           :kiss:          :flower1:

Hey...zijn de Nederlanders uitgestorven ofzo...wat is het hier rustig!!!

^-- :hoonh:

wij zijn geen dinosauriers

:eek: REALLY???

I’m SHOCK’d! :mudhosh:

:D

hoe gaat het Alisha? Hoe was jou eid? nog wat leuks gedaan?