Re: The Dutchies Thread
everythin
my grades are fallin and someone hurted me he dident mean to but i get easily hurt
everythin is a mess
everythin
my grades are fallin and someone hurted me he dident mean to but i get easily hurt
everythin is a mess
:halo:
Gizzy heb jij geen Eid vandaag?
Eid Mubarak u dutchie people.. :p
BTW.. ik hoorde vandaag dat ze in R'dam, A'dam.. enz.. niet vandaag maar morgen Eid vieren..?
Some clarification required please..?
^^ Hey Chilly klopt althans van R’dam weet ik wel dat het morgen is.
Vergeten dat Gizzy uit R’dam is lol!
Chilly heb jij vandaag Eid dan? En Ghair mubarak ![]()
Ja ik heb vandaag Eid.. nou ja.. wat je Eid wil noemen.. ik moet de hele dag leren voor mijn proefwerken morgen..
Dat Eid precies in mijn proefwerkweek moest vallen.. maarja.. we maken er maar het beste van!
Jij ook vandaag?
Eid Mubarak iedereen ![]()
en ja morgen
en Gizzy komt uit Den Haag ![]()
hey guyz.. volgens mij heb ik een hoop gemist...anyway.. Eid Mubarak..Arme chilly milly..Ik ben lekker van de proefwerken af..!!! :p
leer ze..
nou leuke eid hey.. het weer maakt me ook zoooo depressief..:(
ik denk dat we er zelf maar iets cools van moeten maken..
letz try..:)
gaan jullie nog wat shlachten..? een bakra shakra ofzo..?
nog een Hollander :D
aangenaam kennis te maken
aangenaam..
jah ikke hollander zijn..:D
(alleen omdat ik hier geboren ben..ik hollander zijn..)
:d
zijn er trouwens veel hollanders hier bij gupshup..?
Ja, wij zijn de grootste groep hier. :halo: wij veroorzaken de meeste hits op deze site. ![]()
hehe..
Assalam-u-aleikum,
First of all, idereen bahot bahot EID MUBARAK!!! Waise yahan pardes mein eid ka kya mazzah :-( ??!!
Lekin haan, officieel is eid gewoon vandaag, maar joost mag weten waarom wij sommige pakistanis eid een dag later vieren??!! dat is verkeerd, sab ko ek hi din par eid manani chahiye! Ik bedoel als Saoudi Arabia het ook gewoon vandaag viert, (aur wahan to phir allah ka Ghar hai, jullie weten wat ik bedoel, anders duurt mijn speech te lang :-S), waarom moet Pakistan het dan een dag later vieren??!! <---- Niet goed he??!!!
Zelfs President Musharraf heeft gezegd dat Pakistan Eid samen met Saoudi Arabia moet vieren, maar Pakistanis, zo koppig als ze zijn...ze gaan maar door met ziddipan, en ze blijven maar eigen regels invoeren...<---Daarom gaat het ook zo goed met Pakistan...
Een Pakistani hier zei zelfs dat hij eid een dag later viert omdat "de Hadj van ons is" :-S :-S matlab de Hadj is van Pakistan :-/
Ik weet niet wat hij daarmee wilde zeggen, maar okey...
Conclusie: vier eid samen op dezelfde dag, aise theek nahin hai na?
Again iedereen eid mubarak &
W-salam...
hey maar ik had ook weer op gupshup gelezen dat saudi arabië het had veranderd van donderdag naar vrijdag..
ik snap het niet.. er is haast nooit een verwarring geweest over de datum van eid-ul-adha..waarom nu opeens wel..?
Jah wij hebben het gewoon vandaag gevierd hoor..terwijl den haag en r'dam enzo morgen vieren..dat hoorde ik van mn vriendin in den haag..
:halo:
Ik ga morgen naar Ali B.!! :halo: