The Dutchies Thread

misschien moeten we de mods vragen hun posts weg te halen, want door hen blijft de thread niet on-topic :D

^-- :D

ja ok ga je gang Nessy, jij bent zelf mod ;)

:hehe: Goed idee!! Mag ik lid worden van je partij.. ben namelijk erg voorstander van asielzoekers wegsturen! :stuck_out_tongue:
Consider me new member of Lijst Dutch Paki :hehe:

Dat is jammer.. ben je druk met je bedrijf?
Met mij gaat ook goed :slight_smile:
Bhangra party was egt geweldig!! Heeeeel gezellig :smiley:

Eg har ingenting bedre å gjøre , så eg tenkte at eg kunne poste i denne kjedelige treaden.Vel eg har en prøve å øve på ., men eg gidder ikkje å øve , og eg har berre ein dag igjen å øve på , og av alle prøver så er det naturfag prøve.Vel siden eg ikkje kan hollandsk , så tenkte eg at eg skulle poste dette på norsk og eg håper dere som er hollandske ikkje forstår ke eg har skreve , siden eg forstår ingenting dere sier.:smiley: :stuck_out_tongue: :kiss:

Natuurlijk lieverd.. maar ik ben het niet met je eens.. Ik ben nog steeds van mening dat je moet integreren.. anders zet DP je op een vliegtuig terug naar je eigen land.. ik weet dat je dat niet wil.. maar het zal wel moeten.. Als je geen Nederlands wil leren en je niet wil aanpassen aan de dutch guppies samenleving, dan ben ik bang dat we geen andere keus hebben.. :kiss: Denk daar maar eens over na!

Eg lurer på ke hu sa nå nettopp , vel eg forsto noko av det men ikkje alt.Vel eg har ein lærer som er hollansk , kanskje eg skal spør han for moro skyld , men på den annen side eg gidder ikkje det , akkurat som eg bryr meg ke hu sa.:D :p

Ja.. ikke ikke ikke en de rest kan stikken.. :snooty:

Wegens omstandigheden moet ik u verzoeken om in het algemeen beschaafd nederlands tot mij te spreken. Anders ben ik genoodzaakt u over te dragen aan een hogere macht. Alvast vriendelijk bedankt voor u medewerking.

Eg lurer på ke hu sa nå:D ke ska eg skrive nå , vel eg kan skrive eit dikt.
Roser er røde
Fioler er blå
Druer er søte ,
det er også du.:kiss:

Aww… sweetyy :kiss:

:blush: :hug:

Eid Mubarak aan alle Dutchies!!

[QUOTE]
Originally posted by ChiLLyMiLLy: *
**Eid Mubarak aan alle Dutchies!!
*
[/QUOTE]

Eid mubarak to u to:p

:hehe: And to all Norwegians!! :slight_smile:

Thanks sweetie:hug:

ana ale jdia msfha n,aodfm dihsfuiasfh msnfghasf

DUTCH ^^^

pretend to be dutchie

:wave:

:hug:

Eid mubaaaarak didoooo :flower1:

And A very very Happy and blessed Eid to All Dutch Guppies.

E i d M u b a a A a a a A r a k~~ ~

EID MUBARAK!!!!!

eid mubarak!

also to 714 :flower1: