The Dutchies Thread

:rotato:

Mijn plannen waren gecancelled om meerdere redenen…:mad2: Ik zou naar een feestje gaan met wat vrienden…ik had al helemaal mijn kleren uitgezocht en mijn haar gedaan:teary2:

Nyways, hoe was de studiebeurs? Weet je al wat je wil gaan doen? Zit je nu in je examenjaar???

Aiii.. dat is egt niet leuk als dat gebeurd.. maar je mag vanavond wel met mij mee naar een feestje.. :stuck_out_tongue:
Studiebeurs was wel leuk.. heb veel info geabsorbeerd.. :stuck_out_tongue:
Maar ik twijfel nog tussen 2 opleidingen.. Ik wilde eerst international business and languages doen, maar ik vond orientaalse talen en communicatie ook wel wat.. en daarna ook nog modemanagement..
Nu twijfel ik tussen de eerste twee.. :bummer:

Dat zijn allemaal HBO-opleidingen toch? Ik heb een vriendin namelijk die international b & l doet, als je info wil, kan ik haar altijd vragen. Orientaals klinkt interessant, maar ik denk dat dat heel erg gericht is op chinese/indo-cultuur, of vind je dat juist interessant?

Ja HBO opleidingen. Ik heb gisteren heel veel info gekregen. Orientaals is inderdaad Chinees, Japans.. en Arabisch. Ik ben geinteresseerd in Arabisch.. :)
Maar ja.. je hebt met die opleiding weinig mogelijkheden.. tolk en vertaler, dus dat lijkt me dan weer heel saai.. Ik denk dat ik int b&l ga doen..

Anyways hoe gaat het met jouw studie..? Hoe gaan je tentamens..?

Maare.. ik ga zo naar een feestje.. Ik moet me nu maar ff klaarmaken.. :D Anders ben ik te laat.. :p

Ga je mee? ;)

Allah Hafiz… :wave:

We praten later wel verder, Allahhafiz!!!

:flower1:

Holland - Dunno
thumb=[thumb=H]Bavaria15714_8328418.JPG[/thumb] - GOOD

^… :rolleyes:

Nessy…ur a meany…:snooty:

What did he do.. :eek:

he thinks he’s sooooooooo IT!..:mad2:

writing stuff in Dutch…:snooty:

Aww… u think im a meany too…? :teary1:

LOL

:mocking: ..^

^-- meany :hehe: